Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Para sorunu
#1
[ÇÖZÜLDÜ!]
Merhaba arkadaşlar. Hem aranızda hemde Unity'de yeniyim. Sorun şu şekilde: Karakterim ninja para alınca para kaybolmuyor.Kodlar:


using UnityEngine;
using System.Collections;
using UnityEngine.UI;

public class Player : MonoBehaviour {

private Rigidbody2D myRigidbody;
private Animator myAnimator;
private int skor;
public Text toplamSkor;
[SerializeField]
private GameObject anahtarVar;
[SerializeField]
public float hiz;
private bool sagaBak;

void Start () {
sagaBak = true;
skor = 0;
myRigidbody = GetComponent<Rigidbody2D> ();
myAnimator = GetComponent<Animator> ();
}


void Update () {
float yatay = Input.GetAxis ("Horizontal");
TemelHareketler(yatay);
YonCevir (yatay);

if (Input.GetKey(KeyCode.LeftArrow) || Input.GetKey(KeyCode.RightArrow))
{
myAnimator.SetBool ("Run", true);
}
else
{
myAnimator.SetBool ("Run", false);
}

if (Input.GetKey (KeyCode.Space)) {
myAnimator.SetBool ("Attack", true);

else {
myAnimator.SetBool ("Attack", false);

}

}
private void TemelHareketler(float yatay){
myRigidbody.velocity = new Vector2 (yatay*hiz, myRigidbody.velocity.y);



}
private void YonCevir(float yatay)
{
if (yatay > 0 && !sagaBak || yatay < 0 && sagaBak)
{
sagaBak = !sagaBak;
Vector3 yon = transform.localScale;
yon.x *= -1;
transform.localScale = yon;
}
}
void OnCollisionEnter2D(Collision2D other){
if (other.gameObject.tag == "altin") {
other.gameObject.SetActive (false);
skor = skor + 100;
SkorAyarla (skor);

}

if (other.gameObject.tag == "key") {
other.gameObject.SetActive (false);
anahtarVar.SetActive (true);

}

}
void SkorAyarla(int count)
{
toplamSkor.text= "Skor:" + count.ToString();

}
}
  Cevapla
#2
şimdi o para objesinin colliderını bir alt objesine yani child olarakmı atadınız demek istediğim para objesinin alt objelerinin aktifliğini kapatıyor olabilirsiniz gameobject.trasnform.parent ile bir üst objesine çıkabilirsiniz
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Unity 3d Mobile Kontrol sorunu Utas990 1 125 27-04-2020, Saat: 17:41
Son Yorum: mtat0640
  Ateş Butonu sorunu bymsec 5 717 23-04-2020, Saat: 00:03
Son Yorum: Utas990
Question Transform.position Sorunu downg61 0 115 13-04-2020, Saat: 08:15
Son Yorum: downg61
  sürükleme işlemi sorunu fir3hawk 1 117 05-04-2020, Saat: 22:18
Son Yorum: mtat0640
  Endless Runner tarzı oyunda oyun hızlandıkça karakterde senkronizasyon sorunu developerbostan 3 219 22-03-2020, Saat: 14:45
Son Yorum: mtat0640

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi