Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Para sorunu
#1
[ÇÖZÜLDÜ!]
Merhaba arkadaşlar. Hem aranızda hemde Unity'de yeniyim. Sorun şu şekilde: Karakterim ninja para alınca para kaybolmuyor.Kodlar:


using UnityEngine;
using System.Collections;
using UnityEngine.UI;

public class Player : MonoBehaviour {

private Rigidbody2D myRigidbody;
private Animator myAnimator;
private int skor;
public Text toplamSkor;
[SerializeField]
private GameObject anahtarVar;
[SerializeField]
public float hiz;
private bool sagaBak;

void Start () {
sagaBak = true;
skor = 0;
myRigidbody = GetComponent<Rigidbody2D> ();
myAnimator = GetComponent<Animator> ();
}


void Update () {
float yatay = Input.GetAxis ("Horizontal");
TemelHareketler(yatay);
YonCevir (yatay);

if (Input.GetKey(KeyCode.LeftArrow) || Input.GetKey(KeyCode.RightArrow))
{
myAnimator.SetBool ("Run", true);
}
else
{
myAnimator.SetBool ("Run", false);
}

if (Input.GetKey (KeyCode.Space)) {
myAnimator.SetBool ("Attack", true);

else {
myAnimator.SetBool ("Attack", false);

}

}
private void TemelHareketler(float yatay){
myRigidbody.velocity = new Vector2 (yatay*hiz, myRigidbody.velocity.y);



}
private void YonCevir(float yatay)
{
if (yatay > 0 && !sagaBak || yatay < 0 && sagaBak)
{
sagaBak = !sagaBak;
Vector3 yon = transform.localScale;
yon.x *= -1;
transform.localScale = yon;
}
}
void OnCollisionEnter2D(Collision2D other){
if (other.gameObject.tag == "altin") {
other.gameObject.SetActive (false);
skor = skor + 100;
SkorAyarla (skor);

}

if (other.gameObject.tag == "key") {
other.gameObject.SetActive (false);
anahtarVar.SetActive (true);

}

}
void SkorAyarla(int count)
{
toplamSkor.text= "Skor:" + count.ToString();

}
}
  Cevapla
#2
şimdi o para objesinin colliderını bir alt objesine yani child olarakmı atadınız demek istediğim para objesinin alt objelerinin aktifliğini kapatıyor olabilirsiniz gameobject.trasnform.parent ile bir üst objesine çıkabilirsiniz
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sıralı Giden Instantiate Sorunu birilerigibiyim 1 512 27-03-2022, Saat: 16:42
Son Yorum: TheTudors
Question Vuforia 3D Nesnesinin Sabit Kalma Sorunu cverf127 0 458 05-01-2022, Saat: 01:44
Son Yorum: cverf127
Wink Farklı cihazlarda görüntülenme sorunu CafeBull 0 446 18-12-2021, Saat: 18:45
Son Yorum: CafeBull
Sad Objeyi İleri Hareket Ettirme Sorunu FurkanSafa 0 635 11-12-2021, Saat: 12:00
Son Yorum: FurkanSafa
Bug Unity 2D multiplayer snake game prefabs sync sorunu emrepbu 0 659 01-12-2021, Saat: 21:26
Son Yorum: emrepbu

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi