Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Para sorunu
#1
[ÇÖZÜLDÜ!]
Merhaba arkadaşlar. Hem aranızda hemde Unity'de yeniyim. Sorun şu şekilde: Karakterim ninja para alınca para kaybolmuyor.Kodlar:


using UnityEngine;
using System.Collections;
using UnityEngine.UI;

public class Player : MonoBehaviour {

private Rigidbody2D myRigidbody;
private Animator myAnimator;
private int skor;
public Text toplamSkor;
[SerializeField]
private GameObject anahtarVar;
[SerializeField]
public float hiz;
private bool sagaBak;

void Start () {
sagaBak = true;
skor = 0;
myRigidbody = GetComponent<Rigidbody2D> ();
myAnimator = GetComponent<Animator> ();
}


void Update () {
float yatay = Input.GetAxis ("Horizontal");
TemelHareketler(yatay);
YonCevir (yatay);

if (Input.GetKey(KeyCode.LeftArrow) || Input.GetKey(KeyCode.RightArrow))
{
myAnimator.SetBool ("Run", true);
}
else
{
myAnimator.SetBool ("Run", false);
}

if (Input.GetKey (KeyCode.Space)) {
myAnimator.SetBool ("Attack", true);

else {
myAnimator.SetBool ("Attack", false);

}

}
private void TemelHareketler(float yatay){
myRigidbody.velocity = new Vector2 (yatay*hiz, myRigidbody.velocity.y);



}
private void YonCevir(float yatay)
{
if (yatay > 0 && !sagaBak || yatay < 0 && sagaBak)
{
sagaBak = !sagaBak;
Vector3 yon = transform.localScale;
yon.x *= -1;
transform.localScale = yon;
}
}
void OnCollisionEnter2D(Collision2D other){
if (other.gameObject.tag == "altin") {
other.gameObject.SetActive (false);
skor = skor + 100;
SkorAyarla (skor);

}

if (other.gameObject.tag == "key") {
other.gameObject.SetActive (false);
anahtarVar.SetActive (true);

}

}
void SkorAyarla(int count)
{
toplamSkor.text= "Skor:" + count.ToString();

}
}
  Cevapla
#2
şimdi o para objesinin colliderını bir alt objesine yani child olarakmı atadınız demek istediğim para objesinin alt objelerinin aktifliğini kapatıyor olabilirsiniz gameobject.trasnform.parent ile bir üst objesine çıkabilirsiniz
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Endless Runner tarzı oyunda oyun hızlandıkça karakterde senkronizasyon sorunu developerbostan 3 56 22-03-2020, Saat: 14:45
Son Yorum: mtat0640
  Android Ortamda Videonun Donması Sorunu bhrgktg 0 44 17-03-2020, Saat: 12:36
Son Yorum: bhrgktg
Question Ekran Kayma Sorunu sukruesenx 1 164 22-12-2019, Saat: 14:47
Son Yorum: mtat0640
  Android build'de fps sorunu.. ManWalkinInRain 6 465 17-10-2019, Saat: 14:49
Son Yorum: ManWalkinInRain
Exclamation unity reklam çıkmama sorunu blackiron 3 478 09-08-2019, Saat: 10:21
Son Yorum: Eyelay

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi