Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Para sorunu
#1
[ÇÖZÜLDÜ!]
Merhaba arkadaşlar. Hem aranızda hemde Unity'de yeniyim. Sorun şu şekilde: Karakterim ninja para alınca para kaybolmuyor.Kodlar:


using UnityEngine;
using System.Collections;
using UnityEngine.UI;

public class Player : MonoBehaviour {

private Rigidbody2D myRigidbody;
private Animator myAnimator;
private int skor;
public Text toplamSkor;
[SerializeField]
private GameObject anahtarVar;
[SerializeField]
public float hiz;
private bool sagaBak;

void Start () {
sagaBak = true;
skor = 0;
myRigidbody = GetComponent<Rigidbody2D> ();
myAnimator = GetComponent<Animator> ();
}


void Update () {
float yatay = Input.GetAxis ("Horizontal");
TemelHareketler(yatay);
YonCevir (yatay);

if (Input.GetKey(KeyCode.LeftArrow) || Input.GetKey(KeyCode.RightArrow))
{
myAnimator.SetBool ("Run", true);
}
else
{
myAnimator.SetBool ("Run", false);
}

if (Input.GetKey (KeyCode.Space)) {
myAnimator.SetBool ("Attack", true);

else {
myAnimator.SetBool ("Attack", false);

}

}
private void TemelHareketler(float yatay){
myRigidbody.velocity = new Vector2 (yatay*hiz, myRigidbody.velocity.y);



}
private void YonCevir(float yatay)
{
if (yatay > 0 && !sagaBak || yatay < 0 && sagaBak)
{
sagaBak = !sagaBak;
Vector3 yon = transform.localScale;
yon.x *= -1;
transform.localScale = yon;
}
}
void OnCollisionEnter2D(Collision2D other){
if (other.gameObject.tag == "altin") {
other.gameObject.SetActive (false);
skor = skor + 100;
SkorAyarla (skor);

}

if (other.gameObject.tag == "key") {
other.gameObject.SetActive (false);
anahtarVar.SetActive (true);

}

}
void SkorAyarla(int count)
{
toplamSkor.text= "Skor:" + count.ToString();

}
}
  Cevapla
#2
şimdi o para objesinin colliderını bir alt objesine yani child olarakmı atadınız demek istediğim para objesinin alt objelerinin aktifliğini kapatıyor olabilirsiniz gameobject.trasnform.parent ile bir üst objesine çıkabilirsiniz
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Android build'de fps sorunu.. ManWalkinInRain 6 199 17-10-2019, Saat: 14:49
Son Yorum: ManWalkinInRain
Exclamation unity reklam çıkmama sorunu blackiron 3 286 09-08-2019, Saat: 10:21
Son Yorum: Eyelay
Exclamation unity reklam çıkmama sorunu blackiron 1 222 02-08-2019, Saat: 13:36
Son Yorum: karacanstudios
Question 2D Harita Yapımı Sorunu. Lütfen Yardım! kerem_nhuhp 1 243 17-07-2019, Saat: 02:41
Son Yorum: sercan.aydemir
  Unity üzerinden Visual Studio sorunu cyclopshammer1 3 365 15-06-2019, Saat: 23:49
Son Yorum: abayir41

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi