Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Particle Effects Hakkında
#1
Arkadaşlar merhaba,

Bir denizcilik simulasyonu üzerinde çalışıyorum. Bi hayli kol katettim diyebilirim.
Şöyle bir sorum olacak; resimdeki gibi gemiye particle effect ile baş tarafına bir dalga sıçraması şeklinde efekt ekledim. Gemi sabit durumdayken de bu efekt çalışıyor. Bu efektin sadece gemi hareket halindeyken olmasını istiyorum yani gemi hareket ettikten bir süre sonra (10sn ile 1dk aralığında), bu particle'ın çalışmasını nasıl sağlayabilirim ?
Konu hakkında yardımcı olabilirseniz çok çok sevinirim.

Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
  Cevapla
#2
(27-04-2018, Saat: 10:35)master35 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Arkadaşlar merhaba,

Bir denizcilik simulasyonu üzerinde çalışıyorum. Bi hayli kol katettim diyebilirim.
Şöyle bir sorum olacak; resimdeki gibi gemiye particle effect ile baş tarafına bir dalga sıçraması şeklinde efekt ekledim. Gemi sabit durumdayken de bu efekt çalışıyor. Bu efektin sadece gemi hareket halindeyken olmasını istiyorum yani gemi hareket ettikten bir süre sonra (10sn ile 1dk aralığında), bu particle'ın çalışmasını nasıl sağlayabilirim ?
Konu hakkında yardımcı olabilirseniz çok çok sevinirim.

Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
Öncellikle Merhaba Geminin içine bir script oluşturup şu kodu yazabilirsin



public GameObject particleeffect; // scripte boş bir yer açılıcak oraya particle effectini hiercayden sürükle :Big Grin ve at  

public float hızlanmazamanı; // burda ise w tuşunu bastığında artıcak bir float değeri koyduk

void Update{
if(Input.GetKeyDown(KeyCode.W)){ // burda w tuşuna basılırsa hızlanmazamanı artsın dedik

hızlanmazamanı += Time.deltatime;

}
if(Input.GetKeyUp(KeyCode.W)){ // burda w tuşunu basmayı bırakırsa particleeffect trueysa false olucak ve hızlanmazamanıda 0 olucak

hızlanmazamanı = 0;

particleeffect.SetActive(false);

}
if(Input.GetKeyDown(KeyCode.W) && hızlanmazamanı > 10){ //burda ise w tuşuna basılırsa ve hızlanma zaman 10 dan büyükse particle effect true olsun dedik 

particleeffect.SetActive(true);

}



}

// umarım işine yaramıştır
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  unity oyuna reklam ekleme ve reklam kaldırma hakkında yarım honey 1 294 21-05-2020, Saat: 00:04
Son Yorum: mtat0640
Question Unity Canvasta Particle System Gözükmüyor sukruesenx 2 436 17-03-2020, Saat: 21:51
Son Yorum: sukruesenx
Lightbulb UNİTY HAKKINDA SORULARIM classicTalp 1 414 09-02-2020, Saat: 22:19
Son Yorum: mtat0640
  Uygulama yayınlama hakkında. Lütfen bakarmısınız muh147 3 560 05-02-2020, Saat: 01:15
Son Yorum: muh147
  unity satın alma hakkında minor 1 471 04-02-2020, Saat: 22:29
Son Yorum: mtat0640

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi