Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PlayerPrefs
#1
unityde puan sistemi yapıyorum ve playerprefs.setınt kullanıyorum ama benim istediğim şey şöyle bir önceki skorla toplayıp setınt etmesini istiyorum bunu nasıl yapabilirim youtube üzerinden araştırdım ama bulamadım yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
  Cevapla
#2
Kodlar yukardan aşağıya okunuyor yani ilk önce topla sonra set int yap

private float x,y;

void Update(){
x += y;
PlayerPrefs.SetInt("xd",x);
}
  Cevapla
#3
(16-08-2018, Saat: 13:28)abayir41 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Kodlar yukardan aşağıya okunuyor yani ilk önce topla sonra set int yap

private float x,y;

void Update(){
x += y;
PlayerPrefs.SetInt("xd",x);
}
denedim ama olmadı
  Cevapla
#4
Public void topla()
{
   Float eskiPuan= playerprefs.getint(keyismi);
   Float şuanalınan puan= nerden alıyorsan artık;
   Playerprefs.setint(keyismi,eskipuan+şuanalınanpuan);



}
  Cevapla
#5
(16-08-2018, Saat: 21:03)Metin137 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Public void topla()
{
   Float eskiPuan= playerprefs.getint(keyismi);
   Float şuanalınan puan= nerden alıyorsan artık;
   Playerprefs.setint(keyismi,eskipuan+şuanalınanpuan);



}
bunu kullandım elde ettiğim skorun her seferinde 2 katı fazlasını veriyor
  Cevapla
#6
Toplama hatasımı yapıyorsunuz arkadaş diğru yazmış 
Tek yapyapılması gereken eski skorunuzu getirip yeni skorla toplayıp setint yapilması 


Public void topla()

{

   Float eskiPuan= playerprefs.getint("Örnek");

   Playerprefs.setint("Örnek",eskipuan+normalpuan);
}

bence bi scriptinizi paylaşın
  Cevapla
#7
(17-08-2018, Saat: 07:33)Bedirhan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
(16-08-2018, Saat: 21:03)Metin137 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Public void topla()
{
   Float eskiPuan= playerprefs.getint(keyismi);
   Float şuanalınan puan= nerden alıyorsan artık;
   Playerprefs.setint(keyismi,eskipuan+şuanalınanpuan);



}
bunu kullandım elde ettiğim skorun her seferinde 2 katı fazlasını veriyor

eski puanı çekecek key adım yok sıkıntı orda yani eski puanı kayıt edemiyorum
  Cevapla
#8
(17-08-2018, Saat: 17:45)Bedirhan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
(17-08-2018, Saat: 07:33)Bedirhan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!bunu kullandım elde ettiğim skorun her seferinde 2 katı fazlasını veriyor

eski puanı çekecek key adım yok sıkıntı orda yani eski puanı kayıt 
Size örnek bir script vereyim
private bool bitti = false;
private float score;
void Update(){
//oyunda bisiler oldu oyun bitti "bitti" boolunu true yaptı
score = puaniste;
if(bitti){
Puantopla();
bitti = false;
}
}
void Puantopla(){
float eskipuan = playerprefs.getint("Eskipuanstring");
//iste aşağıda eski puan kaydoluyor
Playerprefs.setint("Eskipuanstring",eskipuan + score);
}
Ama 1 önceki raunt puanını istiyorsanız puantoplayı şöle değiştirelim
void Puantopla(){
float eskipuan = playerprefs.getint("Eskipuanstring");
Playerprefs.setint("Eskipuanstring",score);
Playerprefs.setint("baskastring",score + eskipuan);
}

Böylece eski puanı kayıt ettik ve eski puanla suanki puanin toplamini kayit ettik
  Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi