Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Quaternion.LookRotation()
#1
Question 
        Arkadaşlar karakterimin kafasından kameranın baktığı yöne doğru başarılı bir şekilde ray çizdirmiş olmama rağmen (hit.collider.gameobject.name olarak console a bastırarak bunu onayladım) karakterimi hit pointe doğru döndüremiyorum yardımcı olabilcek var mı ? 

not:Rigidbody freez rotation ile alakalı değildir

kod:

        Physics.Raycast(transform.position+ new Vector3(0,3,0), mainCam.transform.forward, out hit);
        transform.rotation =Quaternion.Lerp(transform.rotation, Quaternion.LookRotation(new Vector3(hit.point.x, 0, hit.point.z)),.2f);
        Debug.Log(hit.collider.gameObject.name);
        Debug.DrawLine(transform.position + new Vector3(0, 3, 0), hit.point);
  Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi