Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Script ile PostProccessing'i Ayarlamak
#1
Selamlar, yazdığım kod şu şekilde;
Kod:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.Rendering.PostProcessing;



public class highSpeed : MonoBehaviour
{
   PostProcessVolume m_Volume;
   LensDistortion m_LensDistortion;

   void Start()
   {

   if (Input.GetKeyDown("f"))
       {
           m_LensDistortion = ScriptableObject.CreateInstance<LensDistortion>();
           m_LensDistortion.enabled.Override(true);
           m_LensDistortion.intensity.Override(0f);
       
           m_Volume = PostProcessManager.instance.QuickVolume(gameObject.layer, -100f, m_LensDistortion);
       }
   }

   void Update()
   {
       m_LensDistortion.intensity.value = Mathf.Sin(Time.realtimeSinceStartup);
   }

   void OnDestroy()
   {
       RuntimeUtilities.DestroyVolume(m_Volume, true, true);
   }
}

Ve benim bu kodla elde etmek istediğim PostProccessing Stack v2'nin LensDistortion ayarını -100 yapmak bu sayede hızlanma efekti katacağım ancak kod çalışmıyor biri yardımcı olabilir mi ?
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Script Sayısı of2g 1 164 03-04-2019, Saat: 09:42
Son Yorum: Revanite
  Script Getcomponent<>(); hatası Bedirhan 1 445 07-07-2018, Saat: 18:20
Son Yorum: TheTudors
  script ile renk atama Carbon902 3 1,055 02-12-2017, Saat: 19:11
Son Yorum: Carbon902
  ParticleSystem ile ilgili bir soru (C# script) No_99 4 1,078 03-07-2017, Saat: 15:48
Son Yorum: No_99

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi