Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
script sorunu
#1
    sorunum hiyerarşi de olmayan bir prefaba bu scripti ekledim ama player kısmına birşey ekleyemiyorum player kısmı için hiyerarşiden  fpscontroller ı sürükleyip player kısmına götürüyorum ama oraya ekleyemiyorum. ben player kısmının olmasını istemiyorum orası sabit olarak fpscontroller olmasını istiyorum bunu nasıl yaparım yardımcı olursanız çok sevinirim.


saldırı.cs

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class saldırı : MonoBehaviour
{
    public float torque = 500f;
    public float thrust = 1000f;
    private Rigidbody rb;
    public Transform player;
    // Start is called before the first frame update
    void Start()
    {
        rb = GetComponent<Rigidbody>();
    }

    // Update is called once per frame
    void Update()
    {
        transform.LookAt(player);

        Vector3 targetLocation = player.position - transform.position;
        float distance = targetLocation.magnitude;
        rb.AddRelativeForce(Vector3.forward * Mathf.Clamp((distance - 10) / 50, 0f, 1f) * thrust);
    }

    
}

   
  Cevapla
#2
Yapamazsınız. Şöyle bir şekilde yapabilirsin ancak: Prefab'ı sahneye klonladığın zaman klon.player = player; tarzı bir şey yazman gerekiyor.
Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
resim
  Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi