Üyelik Tarihi: 05-09-2017
Scroll rect bir canvasla çalısır prefabınızda bir canvasla mı spawnlıyorsunuz eğer öyle değilse bir canvas ekleyin yada çok canvas istemiyorsanız scripte start kısmına bir canvasın childi olarak ayarlayın
Üyelik Tarihi: 05-09-2017
Canvas instantiate ediyorsanız sıkıntı olmaması lazım start fonksiyonunu ellemenize gerek yok . Scroll rect prprefab da canvasın içinde olduğundanda emin misiniz. Acaba prefab alırken bir gameobject mi alıyorsunuz yoosa canvas mı aliyoraunuz yani prefabiniz bir canvas mi degilse bir cancanvas olarak deneyin olmassa bende bir deneme yapacagim projemde
Üyelik Tarihi: 05-09-2017
AAnladıgım kadarıyla siz scrollviewi prefab yaptiniz ve onu isntatiate yapiyorsunuz peki siz bunu instinstatia ettiginizde panelüretimin childi mı oluyor yoksa hic bir gamobjectin childi olmuyormu rica etsem oyun esnasinda instantiate tusunuza basip hiyerarşiyi atabilirmisiniz
Üyelik Tarihi: 05-09-2017
Simdi bunların gözükmemesi tuhaf açıkcası clone lamanız da hatalı gibi çünkü klonladığınız objeler yanlış yere child oluyor buda oyununuzda sıkıntı yapıyor olabilir zaten ilk başta söylemissiniz cloneu sürükleyince oluyor demissiniz instiate ederken transformunu yani parentını belirleyebiliyorsunuz sizde prefabınızı yol gösterin
Yani
İnstiate(prefabimiz,parent);
Parent Transform olarak tanimlanmalı bunu public olarak tanimlayip hangi objeye sürüklediğinizde çalışan obje olarak yapabilirsiniz
Üyelik Tarihi: 05-09-2017
10-09-2018, Saat: 22:19
(Son Düzenleme: 10-09-2018, Saat: 22:20, Düzenleyen: abayir41.)
Canvas
Panel_harita
Panel_uretim
GameObject_scrllview
Panel_barakauretilenler
Panelbutonokcubina
Button_okcubina ------------- (prefab )
Button_okcubina(Clone)
Button_okcubina(Clone)
Button_okcubina(Clone
Klonlarınız böyle duruma gelince sorununuz ddüzelmiyor mu ben öyle anlamıştım
Dediğiniz gibi ikinci satırda düzeltmeyi yapmışsinız
Peki siz bu klonlar hangi parentta child olursa sorununuz düzeliyor siz bunu konuyu açarken bbelirtmiştiniz
Açıkçası konuyu fazla uzattım kusuruma bakmayın