Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sorularinizi buraya birakin
#1
Merhaba arkadaslar. Ben Unity ile oyun gelistiriyorum yaklasik 3 senedir kullanmaktayim ve artik insanlara yardim edicek seviyeye geldigimi dusunuyorum. Unity ile ilgili olan sorulariniz buraya birakabilirsiniz. Firsat buldukca cevaplamaya calisacagim. Unity ogrenme bolumunde actigim konuda soyledigim gibi youtube kanalimdan Unity derslerini takip edebilirsiniz. 

Youtube: https://goo.gl/5YitDD

Sorularinizi bekliyorum.... Smile Smile
  Cevapla
#2
Desteğin için teşekkürler dostum Big Grin sorular kısmına bir çok soru gelmekte oradan da arkadaşlara yardımcı olabilirsin , tekrardan  teşekkürler.
Bir gün her şey kodlanacak ... Idea

resim
  Cevapla
#3
O zaman ilk soruyu ben soruyum Smile Hocam butonlarım var, ana sayfa, market vb... bunlara tıkladığım zaman şu diğer oyunlardaki gibi click sesi var ya onu nereden ne yazarak aratabiliriz? şimdiden teşekkür ederim.
  Cevapla
#4
(18-08-2017, Saat: 07:45)furkan_scream Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!O zaman ilk soruyu ben soruyum Smile Hocam butonlarım var, ana sayfa, market vb... bunlara tıkladığım zaman şu diğer oyunlardaki gibi click sesi var ya onu nereden ne yazarak aratabiliriz? şimdiden teşekkür ederim.

Audiosource diye bir component var, onu boş bir gameobject oluşturup içine at. Yani hiyerarchy kısmına sağ tıkla orada new gameobject yazması lazım galiba, şu an tam hatırlamıyorum, ona tıkla sonra oluşan objeye "inspector" panelinden "add component"a bas, sonra o arama kısmına audio yaz zaten "audiosource" gelir. Sonrasında oluşturduğun button'da "OnClick()" içine bir şey daha oluştur sonra o gameobjecti içine at ondan sonra button'dan audiosource'ı seç, ordan da playoneshot(audioclip)'i seç, sonra hangi ses oynatılacaksa at oraya.
  Cevapla
#5
(18-08-2017, Saat: 10:45)No_99 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
(18-08-2017, Saat: 07:45)furkan_scream Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!O zaman ilk soruyu ben soruyum Smile Hocam butonlarım var, ana sayfa, market vb... bunlara tıkladığım zaman şu diğer oyunlardaki gibi click sesi var ya onu nereden ne yazarak aratabiliriz? şimdiden teşekkür ederim.

Audiosource diye bir component var, onu boş bir gameobject oluşturup içine at. Yani hiyerarchy kısmına sağ tıkla orada new gameobject yazması lazım galiba, şu an tam hatırlamıyorum, ona tıkla sonra oluşan objeye "inspector" panelinden "add component"a bas, sonra o arama kısmına audio yaz zaten "audiosource" gelir. Sonrasında oluşturduğun button'da "OnClick()" içine bir şey daha oluştur sonra o gameobjecti içine at ondan sonra button'dan audiosource'ı seç, ordan da playoneshot(audioclip)'i seç, sonra hangi ses oynatılacaksa at oraya.

Hocam şu videoyu izleyerek yaptım : Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! ancak bir sorunum var benim uygulamamda ritim tutuluyor yani ben bastığımda anında o vuruş sesinin çalması lazım, mesela sıkıldığımızda vs.. elimizi masanın üzerine koyup serçe parmaktan masaya vurmaya başlarız ya ard arda bir ses oluşur tırırırt diye  Big Grin buda biraz komik oldu ama neyse, işte uygulamada parmaklarımı vuruyorum ama o sesi anlık yakalayamıyorum. Hocam yani kısaca  ufak bir gecikme oluyor bunu nasıl önlerim?
  Cevapla
#6
(20-08-2017, Saat: 06:14)furkan_scream Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
(18-08-2017, Saat: 10:45)No_99 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Audiosource diye bir component var, onu boş bir gameobject oluşturup içine at. Yani hiyerarchy kısmına sağ tıkla orada new gameobject yazması lazım galiba, şu an tam hatırlamıyorum, ona tıkla sonra oluşan objeye "inspector" panelinden "add component"a bas, sonra o arama kısmına audio yaz zaten "audiosource" gelir. Sonrasında oluşturduğun button'da "OnClick()" içine bir şey daha oluştur sonra o gameobjecti içine at ondan sonra button'dan audiosource'ı seç, ordan da playoneshot(audioclip)'i seç, sonra hangi ses oynatılacaksa at oraya.

Hocam şu videoyu izleyerek yaptım : Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! ancak bir sorunum var benim uygulamamda ritim tutuluyor yani ben bastığımda anında o vuruş sesinin çalması lazım, mesela sıkıldığımızda vs.. elimizi masanın üzerine koyup serçe parmaktan masaya vurmaya başlarız ya ard arda bir ses oluşur tırırırt diye  Big Grin buda biraz komik oldu ama neyse, işte uygulamada parmaklarımı vuruyorum ama o sesi anlık yakalayamıyorum. Hocam yani kısaca  ufak bir gecikme oluyor bunu nasıl önlerim?

FixedUpdate içine yazabilirsin playoneshot komutunu, bir öyle dene.
  Cevapla
#7
(24-07-2017, Saat: 06:55)Marpione Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Merhaba arkadaslar. Ben Unity ile oyun gelistiriyorum yaklasik 3 senedir kullanmaktayim ve artik insanlara yardim edicek seviyeye geldigimi dusunuyorum. Unity ile ilgili olan sorulariniz buraya birakabilirsiniz. Firsat buldukca cevaplamaya calisacagim. Unity ogrenme bolumunde actigim konuda soyledigim gibi youtube kanalimdan Unity derslerini takip edebilirsiniz. 

Youtube: https://goo.gl/5YitDD

Sorularinizi bekliyorum.... Smile Smile

merhabalar 
scanemanagement does not exist in the namespace unity engine uyarısını alıyorum nasıl giderebilirim
tesekkurler
slmr
  Cevapla
#8
Size 3 yıldır oyun geliştiren biri olarak, her ne kadar bu sorum unity'de oyun yapmak ile ilgili doğrudan bağlantılı olmasa da sormak istiyorum. Cevaplayıp cevaplamamak sizlere kalmış. Geliştirdiğiniz oyunlardan elde ettiğiniz kazançlar ile ilgili ipucu verebilir misiniz? Kimse kazandığı parayı söylemek istemez, yani kısmen de en azından ipucu vermeniz güzel olur. Misal bir oyunum şu kadar indirildi ve şu kadar süreçte şuna yakın mevlalar kazandım gibi. Bu konu ile ilgili nette çok makale var ama herkes ayrı telden çalıyor. Birde size sormak istedim. Cevabınız ne olursa olsun yinede teşekkür ederim Smile
  Cevapla
#9
Herkese selamlar. Ben Unity'de yeni sayılırım.. Aklıma takılan bir soru var işin içinden çıkamadım. Elimizde bir script var diyelim adı Test olsun. Test scriptimizi Empty Game Object'e bağladık ve Start veya Update farketmez şunu yazdık ; 

  this.gameObject.AddComponent<SphereCollider>();

Burada anlamadığım nokta Statik olmayan ve Gameobject sııfının bir üyesi olan AddComponent metoduna nesne oluşturmadan nasıl erişiyoruz ? 

  Gameobject g = new Gameobject()
  g.AddComponent olması gerekmez mi ?
  Cevapla
#10
(11-04-2018, Saat: 22:48)Minikolog Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Herkese selamlar. Ben Unity'de yeni sayılırım.. Aklıma takılan bir soru var işin içinden çıkamadım. Elimizde bir script var diyelim adı Test olsun. Test scriptimizi Empty Game Object'e bağladık ve Start veya Update farketmez şunu yazdık ; 

  this.gameObject.AddComponent<SphereCollider>();

Burada anlamadığım nokta Statik olmayan ve Gameobject sııfının bir üyesi olan AddComponent metoduna nesne oluşturmadan nasıl erişiyoruz ? 

  Gameobject g = new Gameobject()
  g.AddComponent olması gerekmez mi ?

Selam,

this.gameObject size ilgili script componentinin bağlı olduğu GameObject nesnesini dönüyor. 
Siz this.gameObject.AddComponent şeklinde çağırdığınızda, tıpkı (new GameObject()).AddComponent yapısıyla çağırdığınız gibi, metod GameObject nesnesinden çağırılıyor.
Bugün, hayal ettiğin gelecek için bir adım attın mı?

  Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi