Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Topu İstediğim Gibi Zıplatamıyorum
#1
Question 
Kod:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;

public class Player : MonoBehaviour
{

   Rigidbody2D physic;

   Vector3 vec;

   float horizontal = 0;

   bool onceJump = true;


   void Start()
   {
       physic = GetComponent<Rigidbody2D>();
   }

   void Update()
   {
       if (Input.GetButtonDown("Fire1"))
       {
           if (onceJump)
           {
               physic.AddForce(new Vector2(0, 500));
               onceJump = false;
           }
       }
   }

   void FixedUpdate()
   {
       characterMoving();
   }

   void characterMoving()
   {
       horizontal = Input.GetAxisRaw("Horizontal");
       vec = new Vector3(horizontal * 10, physic.velocity.y, 0);
       physic.velocity = vec;
   }

   void OnCollisionEnter2D(Collision2D col)
   {
       onceJump = true;
   }


   

}
  resimresim" />
Arkadaşlar Merhaba.
Ben Unity'de programlamada yeniyim de bir sorunumu çözemedim.

Top rampadan aşağı inerken lacivert noktada zıplayıp turuncu çizgideki gibi gitmesini istiyordum. Fakat yeşil çizginin doğrultusunda gidiyor.
Nasıl lacivert noktada topu zıplatıp sonra turuncu çizgi üzerinden gidebilir top?
  Cevapla
#2
Addforce kısmında x ekseninde uygulanacak kuvveti 0 yapmışsın. Onu başka bir sayıyla değiştirsen yatayda da hareket edecektir.
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Freepik, vecteezy gibi siteler hakkında cool1adam 0 364 10-05-2018, Saat: 00:53
Son Yorum: cool1adam

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi