Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Unity - 2 Nokta Arasına Obje Spawnlama
#1
Arkadaşlar merhaba. 2 boyutta 2 nokta arasına gerektiği kadar obje klonlamak istiyorum. Fakat bunun dinamik yapmak istiyorum. Ben kendim manuel olarak klonlanacak objenin pozisyonlarının farkından sabit bir değer bularak bu değer ile 2 nokta arasına ne kadar obje gerekli ise o kadar klonlayabiliyorum. Ama ben bunu dinamik olarak yapmak istiyorum. Yani dışarıdan 2 noktanın koordinatları girilecek ve kod bloğu çalıştırıldığında o 2 nokta arasına kaç adet kolan gerekliyse o kadar klon üretecek? Benim takıldığım nokta prefab olan bir objenin oyun sahnesinde koordinat düzeleminde ne kadar yer kapladığını bulamıyourm. Daha da detaylı açıklamam gerekirse bir obje spawnladıktan sonra o objenin bittiği yere tekrar obje spawnlamak istiyorum.Bunu belli bir duruma göre sürekli tekrarlanacak. Yani objeleri arka arkaya klonlamak istiyorum.Bu konuda her türlü fikirlere açığım?
  Cevapla
#2
Spawn etmek istediğin objenin spawnlanacak doğrultuda(iki nokta arasında spawn olacağı için bu noktalar arasındaki doğrultu) sınırlarını bulman gerekiyor . Bunu ya mesh üzerinden yada collider üzerinden bound (sınır) değerlerini alarak yapabilirsin. Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! yada Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! buralara bakabilirsin.Gerisi spawnları belli bir aralıkta yapmak istiyorsan yada birbirini takip edecek şekilde yapmak istiyorsan senin oluşturacağın algoritmaya bağlı olarak değişecektir.
|| Az olan çoğun ispatıdır ||
  Cevapla
#3
(12-04-2018, Saat: 18:42)undefined Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Spawn etmek istediğin objenin spawnlanacak doğrultuda(iki nokta arasında spawn olacağı için bu noktalar arasındaki doğrultu) sınırlarını bulman gerekiyor . Bunu ya mesh üzerinden yada collider üzerinden bound (sınır) değerlerini alarak yapabilirsin. Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! yada Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! buralara bakabilirsin.Gerisi spawnları belli bir aralıkta yapmak istiyorsan yada birbirini takip edecek şekilde yapmak istiyorsan senin oluşturacağın algoritmaya bağlı olarak değişecektir.

Yorumun için teşekkürler. Kendim bir algoritma tasarladım işimi görüyor şuan için. Ben biraz daha geliştirmek istiyorum. Mesela y=0 pozisyonundan y=10 pozisyonuna art arda objeler klonlamak istiyorum. Klonlanacak objenin ne kadar yer kapladığını nasıl bulabilirim?. Yani 1 birim mi 2 birim mi kaplıyor. Bunu bulabilirsem dinamik bir sistem geliştirebilirim diye düşünüyorum
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Photon ve Unity panimo 0 12 17-08-2019, Saat: 17:16
Son Yorum: panimo
Exclamation unity reklam çıkmama sorunu blackiron 3 115 09-08-2019, Saat: 10:21
Son Yorum: Eyelay
Exclamation unity reklam çıkmama sorunu blackiron 1 68 02-08-2019, Saat: 13:36
Son Yorum: karacanstudios
  Unity ParticleRenderer hatası kingcoder 0 73 12-07-2019, Saat: 12:56
Son Yorum: kingcoder
  Unity multiplayer sıralama Bedirhan 2 112 21-06-2019, Saat: 17:06
Son Yorum: Bedirhan

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi