Merhaba arkadaşlar bir oyun üzerinde çalışıyorum. Oyunda paranın basamakları katrilyon değerlere çıkması lazım. Bu değer için başta float değişkenini kullanıyordum ancak fark ettim ki float da bir değerden sonra 10 üzeri şeklinde değer yazıyor. Ben bunu istemiyorum. Bunu nasıl çözebilirim. Long değerini kullandım ancak playerprefs ile değerleri kaydetmem lazım.
Unity de yüksek basamaklı sayıyı yazdırmak
|
29-10-2018, Saat: 22:21
Selam, PlayerPrefs e kaydederken string e çevirebilirsin. Okurken tekrar long a çevirirsin.
30-10-2018, Saat: 11:42
31-10-2018, Saat: 01:00
(30-10-2018, Saat: 11:42)yigitcevik Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!(29-10-2018, Saat: 22:21)mtat0640 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Selam, PlayerPrefs e kaydederken string e çevirebilirsin. Okurken tekrar long a çevirirsin. Rica ederim. |
Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
Konular | Yazar | Yorumlar | Okunma | Son Yorum | |
Unity Rcc ve Admob sorunu | adgames | 0 | 93 |
23-01-2021, Saat: 21:12 Son Yorum: adgames |
|
Unity Araba sürme - Soru | Albars | 3 | 195 |
26-12-2020, Saat: 09:24 Son Yorum: Yunus |
|
Unity 2D resim sığmıyor nasıl sığdırabilirim? | yenidunya | 2 | 188 |
26-12-2020, Saat: 07:22 Son Yorum: yenidunya |
|
Visual Studio'nun Unity ile tam uyumlu çalışmaması | Yuny | 4 | 433 |
23-12-2020, Saat: 16:45 Son Yorum: Hasan 37 |
|
Unity içerisinde çalışan fonksiyon Build edince çalışmıyor | bthnsanat | 2 | 309 |
23-12-2020, Saat: 12:50 Son Yorum: mtat0640 |
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi