Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Unity - Karakterin Mobilde Yavaş hareket Etmesi
#1
Merhabalar. 2 boyutlu karakterimi hareket ettiriyorum. Editörde istediğim hızda çalışırken mobilde çok daha yavaş çalışıyor. Mobilde herhangi bir kasma durumu da yok. Acaba neden mobilde yavaş çalışıyor?
Kod:
public class Target : MonoBehaviour
{

    private float RotateSpeed = 5f;
    private float Radius = 0.1f;

    private Vector2 _centre;
    private float _angle;

    private void Start()
    {
        _centre = transform.position;
    }

    private void Update()
    {

        _angle += RotateSpeed * Time.deltaTime;

        var offset = new Vector2(Mathf.Sin(_angle), Mathf.Cos(_angle)) * Radius;
        transform.position = _centre + offset;
    }
 
 

}
  Cevapla
#2
Update fonksiyonu her cihazda farklı sayıda çalışır evet time.deltaTime bunu sabitlemek için iyi bir çözüm fakat diğer yaptığım işlemde bu kullanılmıyor yani şu kısımda 

var offset = new Vector2(Mathf.Sin(_angle), Mathf.Cos(_angle)) * Radius;

        transform.position = _centre + offset;




Bu sebepten farklı orada ki çarpma veya diğer işlemler farklı hızlarda olacaktır farklı çizhazlarda.
Bir gün her şey kodlanacak ... Idea

resim
  Cevapla
#3
(19-04-2018, Saat: 17:29)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Update fonksiyonu her cihazda farklı sayıda çalışır evet time.deltaTime bunu sabitlemek için iyi bir çözüm fakat diğer yaptığım işlemde bu kullanılmıyor yani şu kısımda 

var offset = new Vector2(Mathf.Sin(_angle), Mathf.Cos(_angle)) * Radius;

        transform.position = _centre + offset;




Bu sebepten farklı orada ki çarpma veya diğer işlemler farklı hızlarda olacaktır farklı çizhazlarda.

Söylediğiniz şeyler mantıklı. Tekrar bir düzenlemem gerekiyor. Yardımınız için teşekkürler.
  Cevapla
#4
(19-04-2018, Saat: 18:02)Scofailed Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
(19-04-2018, Saat: 17:29)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Update fonksiyonu her cihazda farklı sayıda çalışır evet time.deltaTime bunu sabitlemek için iyi bir çözüm fakat diğer yaptığım işlemde bu kullanılmıyor yani şu kısımda 

var offset = new Vector2(Mathf.Sin(_angle), Mathf.Cos(_angle)) * Radius;

        transform.position = _centre + offset;




Bu sebepten farklı orada ki çarpma veya diğer işlemler farklı hızlarda olacaktır farklı çizhazlarda.

Söylediğiniz şeyler mantıklı. Tekrar bir düzenlemem gerekiyor. Yardımınız için teşekkürler.

Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana Smile
Bir gün her şey kodlanacak ... Idea

resim
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Unity içerisinde çalışan fonksiyon Build edince çalışmıyor bthnsanat 0 46 10-10-2020, Saat: 23:34
Son Yorum: bthnsanat
Question Photon 2 ile Yapay zekanın Hareket etmemesi informal061 5 522 02-10-2020, Saat: 22:59
Son Yorum: mtat0640
  Visual Studio'nun Unity ile tam uyumlu çalışmaması Yuny 3 172 23-09-2020, Saat: 10:55
Son Yorum: Eyelay
  Unity 2D Top Down Oyunda Field of View Nasıl Yapabilirim? vanlotr 1 97 04-09-2020, Saat: 01:01
Son Yorum: No_99
  klavye tuslarını mobilde nasıl yapıcam darknest52 3 138 01-09-2020, Saat: 07:49
Son Yorum: darknest52

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi