Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Unity - V Sync Count'u Devre Dışı Bırakmak
#1
Arkadaşlar tekrardan merhabalar. Oyumu editorde çalıştırıp profiller kısmından detaylara bakıyordum ve "WaitForTargetFps" değerinin fazla kullandığını gördüm. Bunun üzerine internetten araştırma yaptım. Yabancı bir kaynakta Project Setting  -> Quality kısmından "V Sync Count" seçeneği devre dışı bırakabilirsiniz gibi bir yorum gördüm. Bende bu seçeneği devre dışı bıraktım. Oyunu tekrar başlatınca fps değerinin çok daha yüksek olduğunu fakat oyun içindeki haraketli nesnelerin de öncekine göre daha hızlı olduğunu farketttim. Bu seçeneğin ne olduğu hakkında bilgi verebilecek birileri var mı acaba? Bu seçeneğin aktif veya pasif olmasının ne gibi avantajları - dezavantajları var?
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Unity Admob Gözükmeyen Reklamlar Kaze 5 154 12-05-2020, Saat: 16:43
Son Yorum: Kaze
  Unity 3d Mobile Kontrol sorunu Utas990 1 114 27-04-2020, Saat: 17:41
Son Yorum: mtat0640
  Unity 3d bug reporter hatası sessizbyu 0 81 13-04-2020, Saat: 23:53
Son Yorum: sessizbyu
  unity sql server ota 1 164 02-04-2020, Saat: 13:41
Son Yorum: mtat0640
Question Unity Canvasta Particle System Gözükmüyor sukruesenx 2 169 17-03-2020, Saat: 21:51
Son Yorum: sukruesenx

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi