Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Unity - V Sync Count'u Devre Dışı Bırakmak
#1
Arkadaşlar tekrardan merhabalar. Oyumu editorde çalıştırıp profiller kısmından detaylara bakıyordum ve "WaitForTargetFps" değerinin fazla kullandığını gördüm. Bunun üzerine internetten araştırma yaptım. Yabancı bir kaynakta Project Setting  -> Quality kısmından "V Sync Count" seçeneği devre dışı bırakabilirsiniz gibi bir yorum gördüm. Bende bu seçeneği devre dışı bıraktım. Oyunu tekrar başlatınca fps değerinin çok daha yüksek olduğunu fakat oyun içindeki haraketli nesnelerin de öncekine göre daha hızlı olduğunu farketttim. Bu seçeneğin ne olduğu hakkında bilgi verebilecek birileri var mı acaba? Bu seçeneğin aktif veya pasif olmasının ne gibi avantajları - dezavantajları var?
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Unity Rcc ve Admob sorunu adgames 0 100 23-01-2021, Saat: 21:12
Son Yorum: adgames
  Unity Araba sürme - Soru Albars 3 197 26-12-2020, Saat: 09:24
Son Yorum: Yunus
  Unity 2D resim sığmıyor nasıl sığdırabilirim? yenidunya 2 190 26-12-2020, Saat: 07:22
Son Yorum: yenidunya
  Visual Studio'nun Unity ile tam uyumlu çalışmaması Yuny 4 434 23-12-2020, Saat: 16:45
Son Yorum: Hasan 37
  Unity içerisinde çalışan fonksiyon Build edince çalışmıyor bthnsanat 2 310 23-12-2020, Saat: 12:50
Son Yorum: mtat0640

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi