Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Unity - V Sync Count'u Devre Dışı Bırakmak
#1
Arkadaşlar tekrardan merhabalar. Oyumu editorde çalıştırıp profiller kısmından detaylara bakıyordum ve "WaitForTargetFps" değerinin fazla kullandığını gördüm. Bunun üzerine internetten araştırma yaptım. Yabancı bir kaynakta Project Setting  -> Quality kısmından "V Sync Count" seçeneği devre dışı bırakabilirsiniz gibi bir yorum gördüm. Bende bu seçeneği devre dışı bıraktım. Oyunu tekrar başlatınca fps değerinin çok daha yüksek olduğunu fakat oyun içindeki haraketli nesnelerin de öncekine göre daha hızlı olduğunu farketttim. Bu seçeneğin ne olduğu hakkında bilgi verebilecek birileri var mı acaba? Bu seçeneğin aktif veya pasif olmasının ne gibi avantajları - dezavantajları var?
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Unity multiplayer sıralama Bedirhan 2 27 21-06-2019, Saat: 17:06
Son Yorum: Bedirhan
  Unity üzerinden Visual Studio sorunu cyclopshammer1 3 85 15-06-2019, Saat: 23:49
Son Yorum: abayir41
  Unity Ads Rewarded-Ad Videonun bittiğini anlayabilme? Cem 0 42 20-05-2019, Saat: 16:49
Son Yorum: Cem
  Nasıl Made with Unity Yazısını değiştirebilirim? Cem 2 92 06-05-2019, Saat: 18:07
Son Yorum: Cem
Question Unity 3D Haritalaştırma kaanarik 1 118 30-04-2019, Saat: 17:11
Son Yorum: abayir41

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi