Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Unity - V Sync Count'u Devre Dışı Bırakmak
#1
Arkadaşlar tekrardan merhabalar. Oyumu editorde çalıştırıp profiller kısmından detaylara bakıyordum ve "WaitForTargetFps" değerinin fazla kullandığını gördüm. Bunun üzerine internetten araştırma yaptım. Yabancı bir kaynakta Project Setting  -> Quality kısmından "V Sync Count" seçeneği devre dışı bırakabilirsiniz gibi bir yorum gördüm. Bende bu seçeneği devre dışı bıraktım. Oyunu tekrar başlatınca fps değerinin çok daha yüksek olduğunu fakat oyun içindeki haraketli nesnelerin de öncekine göre daha hızlı olduğunu farketttim. Bu seçeneğin ne olduğu hakkında bilgi verebilecek birileri var mı acaba? Bu seçeneğin aktif veya pasif olmasının ne gibi avantajları - dezavantajları var?
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  SDK dışı API hatası nedir? selchuk 0 55 05-09-2021, Saat: 11:07
Son Yorum: selchuk
Question Unity araç sesi Hals45 1 91 26-08-2021, Saat: 18:38
Son Yorum: TheTudors
  Unity CS1002 ve 1513 hatası. yavuzselimcln 0 90 20-06-2021, Saat: 17:32
Son Yorum: yavuzselimcln
  Unity 2d silah mouse takip sistemi hatası onurbilgin1104 0 191 21-03-2021, Saat: 21:15
Son Yorum: onurbilgin1104
  Unity Rcc ve Admob sorunu adgames 0 249 23-01-2021, Saat: 21:12
Son Yorum: adgames

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi