Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Unity2d Zıplama
#1
Merhabalar Ben unity2d ile bir oyun üstünde çalışmaktayım ve karakterim zıpladığı anda bulunduğu yere bir engel bırakmasını istiyorum. Yani zıpladığı yerde bir engel olmuş olacak. bunu nasıl yapabilirim yardımcı olur musunuz Teşekkürler
  Cevapla
#2
Merhaba, karakterin zıplama tuşuna basıldığı andaki pozisyonunu kaydedeceksin. Sonra bu konumda bir engel oluşturacaksın. Yani koda dökecek olursak.



    public Transform karakterim;

    public GameObject engelPrefab;


    void Update()
    {
        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.A))   // zıplama tuşu A olduğunu varsaydım

        {

            Transform engelPozisyon = karakterim;

            Instantiate(engelPrefab, engelPozisyon);  // engelimizden bi kopya üretip karakterin zıpladığı konuma koyduk.      

        }
    }
  Cevapla
#3
Yardımın için teşekkürler yaptım .
  Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi