Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Veri tabanından çekilen xyz değerleriyle küpü hareket ettirme
#1
İyi günler ben bu kodlarla veri tabanından x y z değerlerini çekiyorum bu xyz değerlerini anlık olarak küpe aktarmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim teşekkürler.

Kod:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;

public class vericekme : MonoBehaviour {
 
   public Text x;
   public Text y;
   public Text z;
   
   public Text durum;
   void Start () {
     
     
   }
   public void vericekkomut()
   {
       StartCoroutine(verick());
   }
    void Update () {
       
       
   }
   public IEnumerator verick()
   {

       while(true)
           {
           string xyolu = "127.0.0.1/x.txt";
           WWW w = new WWW(xyolu);
           yield return w;
           x.text = w.text;
           string yyolu = "127.0.0.1/y.txt";
           WWW a = new WWW(yyolu);
           yield return a;
           y.text = a.text;
           string zyolu = "127.0.0.1/z.txt";
           WWW b = new WWW(zyolu);
           yield return b;
           z.text = b.text;
           
       }
   }
}
  Cevapla
#2
Normal bir Vector 3 değişkeni oluşturup sürekli database'den verileri çekip bu vector 3 değişkenine atarsın daha sonra bu vector 3'ü de oluşturduğun Cube'ün position'a atarsın misal gameobject.trasform.postion = Yenikonum gibi bunu tabi ya update kısmında yapacaksın yada her değişiklik olduğundan bunu kontrol etmen gerek farklı bir yerde ama
Bir gün her şey kodlanacak ... Idea

resim
  Cevapla
#3
(19-05-2017, Saat: 16:40)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Normal bir Vector 3 değişkeni oluşturup sürekli database'den verileri çekip bu vector 3 değişkenine atarsın daha sonra bu vector 3'ü de oluşturduğun Cube'ün position'a atarsın misal gameobject.trasform.postion = Yenikonum gibi bunu tabi ya update kısmında yapacaksın yada her değişiklik olduğundan bunu kontrol etmen gerek farklı bir yerde ama

gameobject.trasform.postion = üstad devamınıda yazsaydın çok iyi olurdu ama yinede teşekkürler
  Cevapla
#4
Kafamdan yazdığım için burası tamamlammıyor ya o yüzden tam yazamadım Big Grin Eğer olmazsa tekrar yaz sana tam doğrusunu yapar atarım Smile
Bir gün her şey kodlanacak ... Idea

resim
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Obje hareket edince Particle'ın başlaması master35 2 268 09-02-2021, Saat: 11:06
Son Yorum: master35
  Objeyi Belli Mesafe Hareket Ettirmek Türker 3 380 30-01-2021, Saat: 13:34
Son Yorum: Türker
Question Photon 2 ile Yapay zekanın Hareket etmemesi informal061 5 989 02-10-2020, Saat: 22:59
Son Yorum: mtat0640
Information Hareket yönü. cenkynr0 0 427 11-07-2020, Saat: 22:22
Son Yorum: cenkynr0
  objeyi otomatik hareket ettirmek vuranta 5 1,370 17-12-2019, Saat: 16:18
Son Yorum: mtat0640

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi