Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yardım - 2 Boyutlu Objelerin Titremesi
#1
Videoda anlaşılacağı gibi oyundaki objelerde titreme meydana geliyor. Kamera, karakteri LateUpdate fonksiyonu ile takip ediyor. FixedUpdate olsa bile titreme devam ediyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim.


  Cevapla
#2
2 yol var 

1. Vector3.SmoothDamp fonksiyonunu kullanınız
Örnek
Kod:
public class ExampleClass : MonoBehaviour
{
  public Transform hedef; //senin karakter
  public float smoothsabiti = 0.3F;

  public Gameobject kamera;
  private Vector3 hiz = Vector3.zero; //çokda gerek yok V3.zero yeterli

  void Update()
  {
       kamera.transform.position = Vector3.SmoothDamp(kamera.transform.position, hedef, ref hiz, smoothsabiti);
  }
}
2. yol Edit>Project settings > Time oradan fixed update  gibi bişi vardı onu azaltman lazım lakin buda 1 sn de daha fazla kare hesaplatmaya çalışcak ama telefon gücü bunu yetmesse karşılayamabilir ve gene kasa bilir o yüzden V3.smoothdamp en iyisi bi deneyin
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Exclamation PHOTON ACİL YARDIM !!!! gc1dcc2 0 106 07-04-2020, Saat: 23:07
Son Yorum: gc1dcc2
Heart UNİTY HATA YARDIM gc1dcc2 2 261 20-02-2020, Saat: 18:06
Son Yorum: gc1dcc2
  Unity de Bölüm Menüsü Yardım oznyvz 1 303 09-01-2020, Saat: 15:14
Son Yorum: erhnaygrn
  Hazır oyun alıp geliştirmek istiyorum YARDIM bayeco06 2 356 11-12-2019, Saat: 23:51
Son Yorum: bayeco06
  Unity Ugulama için yardım Hayubiq 1 312 24-11-2019, Saat: 12:13
Son Yorum: abayir41

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi