Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yardım - 2 Boyutlu Objelerin Titremesi
#1
Videoda anlaşılacağı gibi oyundaki objelerde titreme meydana geliyor. Kamera, karakteri LateUpdate fonksiyonu ile takip ediyor. FixedUpdate olsa bile titreme devam ediyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim.


  Cevapla
#2
2 yol var 

1. Vector3.SmoothDamp fonksiyonunu kullanınız
Örnek
Kod:
public class ExampleClass : MonoBehaviour
{
  public Transform hedef; //senin karakter
  public float smoothsabiti = 0.3F;

  public Gameobject kamera;
  private Vector3 hiz = Vector3.zero; //çokda gerek yok V3.zero yeterli

  void Update()
  {
       kamera.transform.position = Vector3.SmoothDamp(kamera.transform.position, hedef, ref hiz, smoothsabiti);
  }
}
2. yol Edit>Project settings > Time oradan fixed update  gibi bişi vardı onu azaltman lazım lakin buda 1 sn de daha fazla kare hesaplatmaya çalışcak ama telefon gücü bunu yetmesse karşılayamabilir ve gene kasa bilir o yüzden V3.smoothdamp en iyisi bi deneyin
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Question 2D Harita Yapımı Sorunu. Lütfen Yardım! kerem_nhuhp 0 16 16-06-2019, Saat: 14:31
Son Yorum: kerem_nhuhp
  Toggle ile ilgili yardım WOLKY 1 96 29-03-2019, Saat: 10:57
Son Yorum: WOLKY
Video Unity Yardım - 2 Boyutlu Oyunda Kutunun Titremesi Scofailed 0 87 26-03-2019, Saat: 15:29
Son Yorum: Scofailed
  Unity - 2 Boyutlu Platformda Kutular İç İçe Giriyor Scofailed 0 109 12-03-2019, Saat: 17:34
Son Yorum: Scofailed
  Reklamni buton ile izlettigimde destroy obje calismiyor yardim panimo 0 120 25-02-2019, Saat: 13:26
Son Yorum: panimo

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi