Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yardım - 2 Boyutlu Objelerin Titremesi
#1
Videoda anlaşılacağı gibi oyundaki objelerde titreme meydana geliyor. Kamera, karakteri LateUpdate fonksiyonu ile takip ediyor. FixedUpdate olsa bile titreme devam ediyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim.


  Cevapla
#2
2 yol var 

1. Vector3.SmoothDamp fonksiyonunu kullanınız
Örnek
Kod:
public class ExampleClass : MonoBehaviour
{
  public Transform hedef; //senin karakter
  public float smoothsabiti = 0.3F;

  public Gameobject kamera;
  private Vector3 hiz = Vector3.zero; //çokda gerek yok V3.zero yeterli

  void Update()
  {
       kamera.transform.position = Vector3.SmoothDamp(kamera.transform.position, hedef, ref hiz, smoothsabiti);
  }
}
2. yol Edit>Project settings > Time oradan fixed update  gibi bişi vardı onu azaltman lazım lakin buda 1 sn de daha fazla kare hesaplatmaya çalışcak ama telefon gücü bunu yetmesse karşılayamabilir ve gene kasa bilir o yüzden V3.smoothdamp en iyisi bi deneyin
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Photo Build || IL2CPP_CodeGenAndCompile Error || Lütfen Yardım Ediniz umutsarac 1 138 15-04-2021, Saat: 09:33
Son Yorum: Eyelay
Exclamation vuforia eklerken hata!! Acil yardım! oben95 0 116 01-04-2021, Saat: 14:15
Son Yorum: oben95
  IronSource yardım SinanSK0 0 165 16-02-2021, Saat: 11:50
Son Yorum: SinanSK0
  Yardım edermisiniz ? ( Hata : Kod ) magicalgame_1 2 323 14-12-2020, Saat: 14:18
Son Yorum: magicalgame_1
Exclamation Space Zıplama Sorunu lütfen yardım ivolverine1 1 347 15-10-2020, Saat: 18:23
Son Yorum: No_99

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi