Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yerli Oyunların Eksiklikleri ve Bazı Sorular
#1
Question 
Aslında herkes en iyisini yapmak istiyor amenna , ama yapılanların çoğu standardın altında kalıyor. Sizce bunun sebepleri neler ? Siz bir oyun oynarken nelere dikkat edersiniz? Oyun demek sadece grafikten mi ibaret?
|| Az olan çoğun ispatıdır ||
  Cevapla
#2
Bence profosyonellik yok herkez tek başına bir şeyler yapmaya çalışıyor tek başınada ortaya çıkan belli sonuçta tek bir kişi herşeyden anlıcak diye bir şey yok biraz daha ekip ruhu ile çalışanlarda daha başarılı oldukları görülüyor benzeri örnekleri mevcut





Ölümsüzlük bir hastalıktır.


  Cevapla
#3
Sadece grafik olmadığını kanıtlayan bir sürü oyun var fakat tam tersinin de olduğu oyunlar var eğer oynanış önemliyse Grafik ve hikayeden ödün verilebilir fakat eğer Hikaye önemliyse kesinlikle grafikten ödün verilemez çünkü kullanıcının oyunun hikayesine dalıp gidebilmesi için daha iyi görseller seslendirme vb şeyler gerekli olduğunu düşünüyorum şahsen ben ona çok dikkat ediyorum yani bir şeyin ön plana çıkması şart hepsi baştan savma olursa olmaz ya Hikaye , ya Grafik yada oynanış üçünden biri Big Grin
Bir gün her şey kodlanacak ... Idea

resim
  Cevapla
#4
Proje geliştirmeyi genel anlamda bilmeden anlamadan proje geliştirilmeye çalışılmasından kaynaklanıyor diye düşünüyorum.
Teknik bilgi elbette bir faktör olmasına rağmen her şey değil. Günümüzde elimizdeki kaynaklar sayesinde herkes teknik bilgiye kolaylıkla ulaşabiliyor. Fakat bir proje geliştirmek demek "ben oyun yapmayı biliyorum" deyip direk modellemeye girmek değildir.

Proje geliştirmenin aşamaları vardır, dosyalar hazırlanır, kurgular yapılır, kalite politikaları belirlenir, kalite güvenceleri belirlenir, bütçe planı yapılır, sektör analizi yapılır, rakipler hedefler amaçlar belirlenir. Bir projenin sadece kurgusu aylar sürer profesyonel anlamda
Gelin görün ki bizde Unity gibi motorlar herkesin eline düşmüş durumda ve herkes anlık olarak proje geliştirme peşinde. Elbette pratik yapma hedefli denendiğinde sorun yok fakat eğer gerçek bir proje yayınlanacaksa bahsettiğim adımlar uygulanmalı -ki pek çoğunu atladım-.

Velhasıl, proje geliştirmeyi bilmeden proje geliştirmeye çalışıldığı için amatörlük çıkıyor ortaya. Yoksa teknik bilgi taraflı çok ciddi sorunlar yaşanacağını sanmıyorum günümüzde.
Bugün, hayal ettiğin gelecek için bir adım attın mı?

  Cevapla
#5
Vic ' im soyledilerine ilavaten , bu aslında bir yol ve bu yolda sabır sebat şart . Eğer ki sonucunu hemen isterse kişi ki o kadar kolay olmuyor bu işler , adamlar boşuna beklemiyorlar yerli örnek vericem Bknz ("Viking Mushroom , m&b:bannerlord 2") gibi oyunlar seneler geçti ama çıkmadı piyasa ve çeyrek analizini öyle yapıyorlar ve kullanıcı geribildirimlerine alanlarındaki oyunların guncellemelerine o kadar bağlılar ki , hee mobilde bağımsız oyun yapacaksa kişi ona birşey diyemem Smile
|| Az olan çoğun ispatıdır ||
  Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi