Hey merhaba ziyaretçi bize destek olmak ister misin ? Hemen Kayıt Ol Seni hiç sıkmadan kayıt edeceğiz endişelenmek bize destek olduğun için teşekkürler.



  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zıplama kodu
#1
Merhabalar;

eğitime yeni başladım, kendime anime bir karakter oluşturdum platform ve zeminler tamam

hareket hız ağırlık kodlarımı da oluşturdum, yalnız şöyle bir sıkıntı yaşıyorum zıplamak için space tuşuna bastığımda bellirtiğim nokataya kadar zıplıyor

ama space tuşuna seri seri basınca anımasyon kamera ekranında çıkıyor ona nasıl bir kod belirliyebilirm zıplamayayı kısa tutmak için 

Kolay gelsin
  Cevapla
#2
Öncelikle karkarakterinizde ve zeminde collider ve rigidbody bulunması gerek zemininize yeni bir tag ekleyin ve bunu Zemin yapın
Oyununuz 2d se 
private bool yerde;

void OnCollisionEnter2D(Collision2D col){
if(col.gameobject.tag == "Zemin"){
yerde = true;
}
}

void OnCollisionExit2D(Collision2D col){
if(col.gameobject.tag == "Zemin"){
yerde = true;
}
}

Eğer 3d se OntriggerEnter/exit olarak fonksiyonları değiştirin Collision2d yerine collider kullanın ve zemindeki colliderdaki istriggerı true yapın

Bu komutlar bir collidera giriş yaptımı yapmadımı kontrolu yapar 
Artık her ne ile zıplatıyorsanız yerde yi kullanarak ona göre zıplatabilirsiniz.
  Cevapla
#3
tesekkürler uyguladım i
  Cevapla
#4
Third Person Character mi kullanıyorsun yoksa  Özel Character Asset store den mi indirdin ona göre vereyim sana Zıplama kodu nu
  Cevapla
#5
Arkadaş oyunu yayınladı  Big Grin Big Grin
  Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  hareket ve zıplama TTurkishCoffee 8 1,329 24-04-2018, Saat: 00:55
Son Yorum: Yusuf34
Lightbulb Ortaya zıplama kralduck 1 507 14-09-2017, Saat: 00:25
Son Yorum: TheTudors

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi