![]() |
zıplama kodu - Baskı Önizleme +- Unity 3D TR Forum (http://forum.unity3dtr.com) +-- Forum: Sorular (http://forum.unity3dtr.com/forum-sorular) +--- Forum: Unity3D Sorular (http://forum.unity3dtr.com/forum-unity3d-sorular) +--- Konu Başlığı: zıplama kodu (/konu-ziplama-kodu.html) |
zıplama kodu - xpc167058 - 21-08-2018 Merhabalar; eğitime yeni başladım, kendime anime bir karakter oluşturdum platform ve zeminler tamam hareket hız ağırlık kodlarımı da oluşturdum, yalnız şöyle bir sıkıntı yaşıyorum zıplamak için space tuşuna bastığımda bellirtiğim nokataya kadar zıplıyor ama space tuşuna seri seri basınca anımasyon kamera ekranında çıkıyor ona nasıl bir kod belirliyebilirm zıplamayayı kısa tutmak için Kolay gelsin RE: zıplama kodu - abayir41 - 21-08-2018 Öncelikle karkarakterinizde ve zeminde collider ve rigidbody bulunması gerek zemininize yeni bir tag ekleyin ve bunu Zemin yapın Oyununuz 2d se private bool yerde; void OnCollisionEnter2D(Collision2D col){ if(col.gameobject.tag == "Zemin"){ yerde = true; } } void OnCollisionExit2D(Collision2D col){ if(col.gameobject.tag == "Zemin"){ yerde = true; } } Eğer 3d se OntriggerEnter/exit olarak fonksiyonları değiştirin Collision2d yerine collider kullanın ve zemindeki colliderdaki istriggerı true yapın Bu komutlar bir collidera giriş yaptımı yapmadımı kontrolu yapar Artık her ne ile zıplatıyorsanız yerde yi kullanarak ona göre zıplatabilirsiniz. Cvp: zıplama kodu - xpc167058 - 21-08-2018 tesekkürler uyguladım i RE: zıplama kodu - Yusufhan - 04-09-2018 Third Person Character mi kullanıyorsun yoksa Özel Character Asset store den mi indirdin ona göre vereyim sana Zıplama kodu nu RE: zıplama kodu - abayir41 - 05-09-2018 Arkadaş oyunu yayınladı ![]() ![]() |