Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Oyun yapımı yarışması !
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Merhaba arkadaşlar forumda ki etkileşimi arttırmak için ve güzel bir şeyler çıkarabilmek için GGJ tarzında bir oyun yarışması yapmak aklıma geldi. Belirli bir konsept seçip onun üzerine 1 haftada herkes elinden geldiği en iyi oyunu çıkarmaya çalışacak. Anket'e verdiğiniz oylarla katılmak istediğinizi belirtmeniz yeterli olacaktır

Katılım formu : 
Grup ismi : A grubu
Ekip kişi sayısı : 0
Oyun ismi : A oyunu
Discord Kullanıcı adı : A#2345
Mail adresi : A@hotmail.com

Yukarıda ki katılım taslağını Konuya cevap olarak yazmanız katılmanız için yeterli olacaktır.
Yarışmaya katılan arkadaşların discord kanalımıza katılması gerekir 
Discord kanalımız : Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!


Kurallar
-Oyunda kullanılacak asset'ler Developer'lar tarafında yapılmalı
-Konsept dışına çıkılmamaya dikkat edilmeli
-Ekip sınırı yok.
-Süre zarfı içerisinde projeler Onedrive veya google Drive gibi Cloud platformlara yüklenmeli.
-Oylama oyunların 1 dakikalık videosuyla Unity3dtr.com ve Facebook sayfamızda oylamaya sunulacaktır.
-Platform seçeneği Developer'a kalmış.

Süre : 1 Hafta
Katılım tarihi : Belirlenecek.
Bitiş tarihi :  Belirlenecek.
size bir soru soracağım ben bir oyun yapıyorum scor puan sistemime bar ekleyip scorum ile eşleştirip bar amount u ile ilerletmek istiyorum elimdeki kod bu bu koda ilaveten ne yazmalıyım? yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

using UnityEngine;
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine.UI;

public class HUDManager : MonoBehaviour {

    public GameObject projectilePrefab;

    Text scoreText, highscoreText;
    Text levelText;
    

    GameObject projectilesDisplay;
    UIManager mgr;
// Use this for initialization
void Start () 
    {
        
        mgr = FindObjectOfType<UIManager>();
        scoreText = transform.Find("Score").GetComponent<Text>();
        highscoreText = scoreText.transform.Find("Highscore").GetComponent<Text>();
        levelText = transform.Find("Level").GetComponent<Text>();
        projectilesDisplay = transform.Find("Projectiles").gameObject;
}

    public void UpdateHUD(int score, int highscore, int level, int numprojectiles)
    {
        
        scoreText.text = "SCORE : " + score.ToString();
        if (highscore > 0)
            highscoreText.text = "highscore: " + highscore.ToString();
        else
            highscoreText.text = "";
        levelText.text = "LEVEL: " + level.ToString();

        UpdateProjectiles(numprojectiles);
    }
    
    void UpdateProjectiles(int count)
    {
        int currDisplayed = projectilesDisplay.transform.childCount;
        if (count != currDisplayed)
        {
            if (count < currDisplayed) //too many displayed- destroy one
            {
                for (int i = currDisplayed; i > count; i--)
                {
                    Destroy(projectilesDisplay.transform.GetChild(i - 1).gameObject);
                }
            }
            else if (count > currDisplayed) //too few displayed- display another
            {
                for (int i = currDisplayed; i < count; i++)
                {
                    GameObject temp = mgr.InitUIElement(projectilePrefab, projectilesDisplay.transform);
                    RectTransform rect = temp.GetComponent<RectTransform>();
                    rect.SetInsetAndSizeFromParentEdge(RectTransform.Edge.Left, 50 * i, 50);
                    rect.SetInsetAndSizeFromParentEdge(RectTransform.Edge.Top, 0, 50);
                }
            }
        }
    }
// Update is called once per frame
void Update ()
    {

    }
}
Nasıl 2d çalışma yapıcım
Unity de Kod Yazdıktan sonra Oyunu game penceresinden deniyemiyorum kısacası play tuşuna basıyorum açılmıyor !!!!!

Yardım Edin .