Gerkese merhaba 2d animasyonlarini deniyorum şuan ve anladigim kadari ile animasyonlari ayarliyoruz daha sonra parametreler olusturuyoruz ve onlari saglayip saglamamasina göre bu animasyonlar arasinda gecis yapiyor ama ben c# da o parametreye nasil baglanicam ?? Walk diye bir parametre olusturdum bool ve
Public Animator anim;
anim=getcomponent<Animator>();
Dedigimde ona baglanmis olmuyormu ve bunu dedikten sonra
anim.parameters.walk=true;
Seklinde oynama yapamuyormuyum ? Yani yapamiyorum nasil yapicam

telefobdan yazdim yazim hatalari olabilir anlarsiniz yanlis yazdiysam sanirim

Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
Aşağıdaki örnekte nasıl o parametrelere ulaşıp , manipüle edebileceğine dair örnek bir kod parçası bulunuyor.
PHP Kod:
using UnityEngine;
using System.Collections;
public class SimplePlayer : MonoBehaviour {
Animator animator;
// Use this for initialization
void Start () {
animator = GetComponent<Animator>();
}
// Update is called once per frame
void Update () {
float h = Input.GetAxis("Horizontal");
float v = Input.GetAxis("Vertical");
bool fire = Input.GetButtonDown("Fire1");
animator.SetFloat("Forward",v);
animator.SetFloat("Strafe",h);
animator.SetBool("Fire", fire);
}
void OnCollisionEnter(Collision col) {
if (col.gameObject.CompareTag("Enemy"))
{
animator.SetTrigger("Die");
}
}
}
Parametrelerine ulaşmak istediğin Animator Controller'a ulaştıktan sonra yapman gereken bu animator içindeki fonksiyonları :
-SetBool
-SetFloat
-SetTrigger
kullanmak.Bunların kullanımı da yukarıda da gösterdikleri gibi animator.SetBool("walk", true) şeklinde yapılabiliyor.
(01-04-2018, Saat: 19:09)undefined Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
Aşağıdaki örnekte nasıl o parametrelere ulaşıp , manipüle edebileceğine dair örnek bir kod parçası bulunuyor.
PHP Kod:
using UnityEngine;
using System.Collections;
public class SimplePlayer : MonoBehaviour {
Animator animator;
// Use this for initialization
void Start () {
animator = GetComponent<Animator>();
}
// Update is called once per frame
void Update () {
float h = Input.GetAxis("Horizontal");
float v = Input.GetAxis("Vertical");
bool fire = Input.GetButtonDown("Fire1");
animator.SetFloat("Forward",v);
animator.SetFloat("Strafe",h);
animator.SetBool("Fire", fire);
}
void OnCollisionEnter(Collision col) {
if (col.gameObject.CompareTag("Enemy"))
{
animator.SetTrigger("Die");
}
}
}
Parametrelerine ulaşmak istediğin Animator Controller'a ulaştıktan sonra yapman gereken bu animator içindeki fonksiyonları :
-SetBool
-SetFloat
-SetTrigger
kullanmak.Bunların kullanımı da yukarıda da gösterdikleri gibi animator.SetBool("walk", true) şeklinde yapılabiliyor.
çok teşekkür ediyorum hem bilgilendirici hemde hızlı cevabınız için anladım tekrar tekrar teşekkürler.