Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Unity - Karakterin Mobilde Yavaş hareket Etmesi
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Merhabalar. 2 boyutlu karakterimi hareket ettiriyorum. Editörde istediğim hızda çalışırken mobilde çok daha yavaş çalışıyor. Mobilde herhangi bir kasma durumu da yok. Acaba neden mobilde yavaş çalışıyor?
Kod:
public class Target : MonoBehaviour
{

    private float RotateSpeed = 5f;
    private float Radius = 0.1f;

    private Vector2 _centre;
    private float _angle;

    private void Start()
    {
        _centre = transform.position;
    }

    private void Update()
    {

        _angle += RotateSpeed * Time.deltaTime;

        var offset = new Vector2(Mathf.Sin(_angle), Mathf.Cos(_angle)) * Radius;
        transform.position = _centre + offset;
    }
 
 

}
Update fonksiyonu her cihazda farklı sayıda çalışır evet time.deltaTime bunu sabitlemek için iyi bir çözüm fakat diğer yaptığım işlemde bu kullanılmıyor yani şu kısımda 

var offset = new Vector2(Mathf.Sin(_angle), Mathf.Cos(_angle)) * Radius;

        transform.position = _centre + offset;




Bu sebepten farklı orada ki çarpma veya diğer işlemler farklı hızlarda olacaktır farklı çizhazlarda.
(19-04-2018, Saat: 17:29)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Update fonksiyonu her cihazda farklı sayıda çalışır evet time.deltaTime bunu sabitlemek için iyi bir çözüm fakat diğer yaptığım işlemde bu kullanılmıyor yani şu kısımda 

var offset = new Vector2(Mathf.Sin(_angle), Mathf.Cos(_angle)) * Radius;

        transform.position = _centre + offset;




Bu sebepten farklı orada ki çarpma veya diğer işlemler farklı hızlarda olacaktır farklı çizhazlarda.

Söylediğiniz şeyler mantıklı. Tekrar bir düzenlemem gerekiyor. Yardımınız için teşekkürler.
(19-04-2018, Saat: 18:02)Scofailed Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
(19-04-2018, Saat: 17:29)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Update fonksiyonu her cihazda farklı sayıda çalışır evet time.deltaTime bunu sabitlemek için iyi bir çözüm fakat diğer yaptığım işlemde bu kullanılmıyor yani şu kısımda 

var offset = new Vector2(Mathf.Sin(_angle), Mathf.Cos(_angle)) * Radius;

        transform.position = _centre + offset;




Bu sebepten farklı orada ki çarpma veya diğer işlemler farklı hızlarda olacaktır farklı çizhazlarda.

Söylediğiniz şeyler mantıklı. Tekrar bir düzenlemem gerekiyor. Yardımınız için teşekkürler.

Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana Smile