Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Particle Effects Hakkında
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Arkadaşlar merhaba,

Bir denizcilik simulasyonu üzerinde çalışıyorum. Bi hayli kol katettim diyebilirim.
Şöyle bir sorum olacak; resimdeki gibi gemiye particle effect ile baş tarafına bir dalga sıçraması şeklinde efekt ekledim. Gemi sabit durumdayken de bu efekt çalışıyor. Bu efektin sadece gemi hareket halindeyken olmasını istiyorum yani gemi hareket ettikten bir süre sonra (10sn ile 1dk aralığında), bu particle'ın çalışmasını nasıl sağlayabilirim ?
Konu hakkında yardımcı olabilirseniz çok çok sevinirim.

Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
(27-04-2018, Saat: 10:35)master35 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Arkadaşlar merhaba,

Bir denizcilik simulasyonu üzerinde çalışıyorum. Bi hayli kol katettim diyebilirim.
Şöyle bir sorum olacak; resimdeki gibi gemiye particle effect ile baş tarafına bir dalga sıçraması şeklinde efekt ekledim. Gemi sabit durumdayken de bu efekt çalışıyor. Bu efektin sadece gemi hareket halindeyken olmasını istiyorum yani gemi hareket ettikten bir süre sonra (10sn ile 1dk aralığında), bu particle'ın çalışmasını nasıl sağlayabilirim ?
Konu hakkında yardımcı olabilirseniz çok çok sevinirim.

Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
Öncellikle Merhaba Geminin içine bir script oluşturup şu kodu yazabilirsin



public GameObject particleeffect; // scripte boş bir yer açılıcak oraya particle effectini hiercayden sürükle :Big Grin ve at  

public float hızlanmazamanı; // burda ise w tuşunu bastığında artıcak bir float değeri koyduk

void Update{
if(Input.GetKeyDown(KeyCode.W)){ // burda w tuşuna basılırsa hızlanmazamanı artsın dedik

hızlanmazamanı += Time.deltatime;

}
if(Input.GetKeyUp(KeyCode.W)){ // burda w tuşunu basmayı bırakırsa particleeffect trueysa false olucak ve hızlanmazamanıda 0 olucak

hızlanmazamanı = 0;

particleeffect.SetActive(false);

}
if(Input.GetKeyDown(KeyCode.W) && hızlanmazamanı > 10){ //burda ise w tuşuna basılırsa ve hızlanma zaman 10 dan büyükse particle effect true olsun dedik 

particleeffect.SetActive(true);

}



}

// umarım işine yaramıştır