15-07-2018, Saat: 16:24
Sayfalar: 1 2
15-07-2018, Saat: 16:30
Animasyonları yapıyor zeminde duruyor derken tam olarak neyi kasttetin anlamadım bi ekran görüntüsü paylaşabilir misin acaba ?
15-07-2018, Saat: 16:33
(15-07-2018, Saat: 16:30)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Animasyonları yapıyor zeminde duruyor derken tam olarak neyi kasttetin anlamadım bi ekran görüntüsü paylaşabilir misin acaba ?
Şuan pcde değilim ama şöyle anlatayım karakterin koşma durma yürüme animasyonları sorunsuz hazır ama play dedigimde W A S D herşeyi yapıyor ama olduğu yerde yapıyor kımıldamıyor yerinden
15-07-2018, Saat: 16:36
Şöyle yapabilirsin animasyonları ayarladıktan sonra aynı zamanda karakterinin kodla hareket ettirmen gerekicek şöyle bir örnek vereyim Walk animasyonun var mesala animatorden bir parametre ayarladın mesela isWalk isimli isWalk true olduğundan o animasyon çalışacak şekilde ayarladın şimdi kodda bunu düzenlemen lazım
Örnek kod ;
if(Input.getkeydown(keykode.W))
{
this.gameobject.getcompenent<Animator>.setBool(isWalk,True);
this.gameobject.transform.translate(new vector3(5,0,0));
}
gibi bu kod tamamen örnek bu orada kafamdan yazdım direk
Ama bu şekilde çalışacaktır.
Örnek kod ;
if(Input.getkeydown(keykode.W))
{
this.gameobject.getcompenent<Animator>.setBool(isWalk,True);
this.gameobject.transform.translate(new vector3(5,0,0));
}
gibi bu kod tamamen örnek bu orada kafamdan yazdım direk

Ama bu şekilde çalışacaktır.
15-07-2018, Saat: 16:44
(15-07-2018, Saat: 16:36)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Şöyle yapabilirsin animasyonları ayarladıktan sonra aynı zamanda karakterinin kodla hareket ettirmen gerekicek şöyle bir örnek vereyim Walk animasyonun var mesala animatorden bir parametre ayarladın mesela isWalk isimli isWalk true olduğundan o animasyon çalışacak şekilde ayarladın şimdi kodda bunu düzenlemen lazım
Örnek kod ;
if(Input.getkeydown(keykode.W))
{
this.gameobject.getcompenent<Animator>.setBool(isWalk,True);
this.gameobject.transform.translate(new vector3(5,0,0));
}
gibi bu kod tamamen örnek bu orada kafamdan yazdım direk
Ama bu şekilde çalışacaktır.
Ama ben sadece İdle oluşturup blend tree yapıp içine walk run attım playmaker kullanıyorum?
15-07-2018, Saat: 17:02
Playmarker'ı inceledim anladığım kadarıyla bir script tool'u bu seni kısıtlayacaktır ve yapmak istediğin şeyleri biraz kolaylaştırmış gözüksede bir zaman sonra zorlaştıracaktır sana önerim direk olarak script ve kodlar ile çalışman bunun için bizim kanalımızda ve diğer kanallarda da bir çok ders mevcut onları incelemeni öneririm daha az sorun yaşarsın ve daha rahat çözümünü bulabilirsin.
Kanalımızın linki : Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
Kanalımızın linki : Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
15-07-2018, Saat: 17:11
(15-07-2018, Saat: 17:02)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Playmarker'ı inceledim anladığım kadarıyla bir script tool'u bu seni kısıtlayacaktır ve yapmak istediğin şeyleri biraz kolaylaştırmış gözüksede bir zaman sonra zorlaştıracaktır sana önerim direk olarak script ve kodlar ile çalışman bunun için bizim kanalımızda ve diğer kanallarda da bir çok ders mevcut onları incelemeni öneririm daha az sorun yaşarsın ve daha rahat çözümünü bulabilirsin.
Kanalımızın linki : Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
Peki bu animasyonun scriptini verebilirmisin idle walk walk left walk right run script felan? Nasıl ayarlicaz kodlamada bilgim yoktur
15-07-2018, Saat: 17:28
Verebilirim fakat direk onu sürekle bırak ile çalıştıramayacaksın hazır olarak sana vermem bi anlam ifade etmez yani yukarıda da söylediğim gibi bence sıfırdan kodlama ve unity öğrenmen senin için çok daha iyi olacaktır.
Bir oyun yapmadan önce öğrenmen daha sağlıklık olacaktır yaklaşık 3 yıldır uğraşıyorum ve yeni yeni oyun yapmaya başladım dersler vs çekiyorum biraz yavaş bir süreç anlayacağın acele etmemen gerek diye düşünüyorum.
Bir oyun yapmadan önce öğrenmen daha sağlıklık olacaktır yaklaşık 3 yıldır uğraşıyorum ve yeni yeni oyun yapmaya başladım dersler vs çekiyorum biraz yavaş bir süreç anlayacağın acele etmemen gerek diye düşünüyorum.
15-07-2018, Saat: 17:30
(15-07-2018, Saat: 17:28)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Verebilirim fakat direk onu sürekle bırak ile çalıştıramayacaksın hazır olarak sana vermem bi anlam ifade etmez yani yukarıda da söylediğim gibi bence sıfırdan kodlama ve unity öğrenmen senin için çok daha iyi olacaktır.
Bir oyun yapmadan önce öğrenmen daha sağlıklık olacaktır yaklaşık 3 yıldır uğraşıyorum ve yeni yeni oyun yapmaya başladım dersler vs çekiyorum biraz yavaş bir süreç anlayacağın acele etmemen gerek diye düşünüyorum.
Peki hocam scripti atarsanız sevinirim
15-07-2018, Saat: 17:36
benim sana attığım script'i entegre edicek programlama bilgisine sahip değilsen bir işine yaramayacaktır.
Yukarıda yazdığım
if(Input.getkeydown(keykode.W))
{
this.gameobject.getcompenent<Animator>.setBool(isWalk,True);
this.gameobject.transform.translate(new vector3(5,0,0));
}
bu kod bloğu işine görecektir
A ise kodda vector'ü farklı yöne D ise farklı yöne gibi o if yapısını genişlet
Animator'de de yalnıca parametre oluşturucaksın isWalk isimli bu parametreyi animasyonuna condision ile bağlayacksın sonra bağladığı objenin animatör bilgisine kodda erişip parametreyi değiştireceksin bu kadar
Yukarıda yazdığım
if(Input.getkeydown(keykode.W))
{
this.gameobject.getcompenent<Animator>.setBool(isWalk,True);
this.gameobject.transform.translate(new vector3(5,0,0));
}
bu kod bloğu işine görecektir
A ise kodda vector'ü farklı yöne D ise farklı yöne gibi o if yapısını genişlet
Animator'de de yalnıca parametre oluşturucaksın isWalk isimli bu parametreyi animasyonuna condision ile bağlayacksın sonra bağladığı objenin animatör bilgisine kodda erişip parametreyi değiştireceksin bu kadar

Sayfalar: 1 2