Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Karakterim animasyonları yapıyor fakat zeminde gitmiş gibi görünüyor
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2
(15-07-2018, Saat: 17:36)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!benim sana attığım script'i entegre edicek programlama bilgisine sahip değilsen bir işine yaramayacaktır.

Yukarıda yazdığım 

if(Input.getkeydown(keykode.W))
{
this.gameobject.getcompenent<Animator>.setBool(isWalk,True);
this.gameobject.transform.translate(new vector3(5,0,0));
}

bu kod bloğu işine görecektir
A ise kodda vector'ü farklı yöne D ise farklı yöne gibi o if yapısını genişlet 
Animator'de de yalnıca parametre oluşturucaksın isWalk isimli bu parametreyi animasyonuna condision ile bağlayacksın sonra bağladığı objenin animatör bilgisine kodda erişip parametreyi değiştireceksin bu kadar Big Grin

Vector değiş derken?
Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! burada tam olarak açıklaması var uzay düzemlede yönü ifade etmekte karakterinin gideceği yönünü o şekilde ayarlayabilirsin.
Sayfalar: 1 2