15-07-2018, Saat: 18:23
(15-07-2018, Saat: 17:36)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!benim sana attığım script'i entegre edicek programlama bilgisine sahip değilsen bir işine yaramayacaktır.
Yukarıda yazdığım
if(Input.getkeydown(keykode.W))
{
this.gameobject.getcompenent<Animator>.setBool(isWalk,True);
this.gameobject.transform.translate(new vector3(5,0,0));
}
bu kod bloğu işine görecektir
A ise kodda vector'ü farklı yöne D ise farklı yöne gibi o if yapısını genişlet
Animator'de de yalnıca parametre oluşturucaksın isWalk isimli bu parametreyi animasyonuna condision ile bağlayacksın sonra bağladığı objenin animatör bilgisine kodda erişip parametreyi değiştireceksin bu kadar
Vector değiş derken?