30-07-2018, Saat: 11:49
@TheTudors'un videosunu paylaşmış olduğu AA oyun yapımı serisinde 3. dersteyim .
Yazdığım kodlar çalışıyor ancak eksik , topun durması gerekirken büyük topun içinden geçip gidiyor.
Kod penceresindeki kodlar aynen şu şekilde ;
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class Circle_Cont : MonoBehaviour {
public Transform Orjin;
LineRenderer line_Renderer;
bool Degdimi = false;
public GameObject MainCircle;
// Use this for initialization
void Start () {
}
// Update is called once per frame
void Update () {
if (Degdimi)
{
}
else
{
this.gameObject.transform.Translate(new Vector2(0, 2 * Time.deltaTime));
}
}
public void Draw_Line()
{
line_Renderer = this.gameObject.GetComponent<LineRenderer>();
line_Renderer.SetPosition(1, Orjin.position);
line_Renderer.SetPosition(0, this.gameObject.transform.position);
line_Renderer.SetWidth(0.1f, 0.1f);
}
void OnTriggerEnter2D(Collider2D nesne)
{
if (nesne.gameObject.tag == "Main_Circle")
{
Degdimi = true;
}
}
}
Yazdığım kodlar çalışıyor ancak eksik , topun durması gerekirken büyük topun içinden geçip gidiyor.
Kod penceresindeki kodlar aynen şu şekilde ;
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class Circle_Cont : MonoBehaviour {
public Transform Orjin;
LineRenderer line_Renderer;
bool Degdimi = false;
public GameObject MainCircle;
// Use this for initialization
void Start () {
}
// Update is called once per frame
void Update () {
if (Degdimi)
{
}
else
{
this.gameObject.transform.Translate(new Vector2(0, 2 * Time.deltaTime));
}
}
public void Draw_Line()
{
line_Renderer = this.gameObject.GetComponent<LineRenderer>();
line_Renderer.SetPosition(1, Orjin.position);
line_Renderer.SetPosition(0, this.gameObject.transform.position);
line_Renderer.SetWidth(0.1f, 0.1f);
}
void OnTriggerEnter2D(Collider2D nesne)
{
if (nesne.gameObject.tag == "Main_Circle")
{
Degdimi = true;
}
}
}