Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: video player'da video sayacını geriye saydırma
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
arkadaşlar bi tane video oynatıcım var ve bunu ileriye dönük şekilde video sayacını yaptım ama ben bunu videonun uzunluğundan başlayıp geriye saymasını istiyorum mesela facebook'ta böyle bi özellik var 0'dan değil de videonun uzunluğundan başlayıp geriye gidiyor. bunu nasıl yapabilirim? unity forumlarında hep time.deltatime şeklinde vermişler ama video pause play stop skipping'te var bu yüzden çalışacağını zannetmiyorum. ileriye dönük video sayacı şu şekilde

Kod:
string minutes = Mathf.Floor((int)videoPlayer.time / 60).ToString("0");
string seconds = ((int)videoPlayer.time % 60).ToString("00");

currentVideoTime.text = minutes + ":" + seconds;
(21-10-2018, Saat: 21:29)WOLKY Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!arkadaşlar bi tane video oynatıcım var ve bunu ileriye dönük şekilde video sayacını yaptım ama ben bunu videonun uzunluğundan başlayıp geriye saymasını istiyorum mesela facebook'ta böyle bi özellik var 0'dan değil de videonun uzunluğundan başlayıp geriye gidiyor. bunu nasıl yapabilirim? unity forumlarında hep time.deltatime şeklinde vermişler ama video pause play stop skipping'te var bu yüzden çalışacağını zannetmiyorum. ileriye dönük video sayacı şu şekilde

Kod:
string minutes = Mathf.Floor((int)videoPlayer.time / 60).ToString("0");
string seconds = ((int)videoPlayer.time % 60).ToString("00");

currentVideoTime.text = minutes + ":" + seconds;
Kod:
string minutes = Mathf.Floor(-(int)videoPlayer.time / 60 + (int)videoPlayer.clip.Lenght / 60).ToString("0");
string seconds = (-(int)videoPlayer.time % 60 +  (int)videoPlayer.clip.Lenght % 60).ToString("00");

currentVideoTime.text = minutes + ":" + seconds;

tamam çok güzel bu değerleri (int)videoPlayer.clip.lenght den çıkarın size kalan bilgisini verir
(22-10-2018, Saat: 19:42)abayir41 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
(21-10-2018, Saat: 21:29)WOLKY Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!arkadaşlar bi tane video oynatıcım var ve bunu ileriye dönük şekilde video sayacını yaptım ama ben bunu videonun uzunluğundan başlayıp geriye saymasını istiyorum mesela facebook'ta böyle bi özellik var 0'dan değil de videonun uzunluğundan başlayıp geriye gidiyor. bunu nasıl yapabilirim? unity forumlarında hep time.deltatime şeklinde vermişler ama video pause play stop skipping'te var bu yüzden çalışacağını zannetmiyorum. ileriye dönük video sayacı şu şekilde

Kod:
string minutes = Mathf.Floor((int)videoPlayer.time / 60).ToString("0");
string seconds = ((int)videoPlayer.time % 60).ToString("00");

currentVideoTime.text = minutes + ":" + seconds;
Kod:
string minutes = Mathf.Floor(-(int)videoPlayer.time / 60 + (int)videoPlayer.clip.Lenght / 60).ToString("0");
string seconds = (-(int)videoPlayer.time % 60 +  (int)videoPlayer.clip.Lenght % 60).ToString("00");

currentVideoTime.text = minutes + ":" + seconds;

tamam çok güzel bu değerleri (int)videoPlayer.clip.lenght den çıkarın size kalan bilgisini verir
geri sayması çok iyi çalıştı ama saniye kısmında hata var sanırım mod almadan kaynaklanıyor. mesela 60'tan geriye sayana kadar dakika değişmeyip saniye eksiye dönüyor. yani şöyle mesela 1:20'lik bir video var diyelim. 1:00'da sonra 1:-01,1:-02, 1:-03 diye gidiyor. saniye kısmını da / yaptım ama çalışmadı
İsterseniz 4 ayrı int alın topminute topsecond currentsecond currentminute hepsini teker teker eşitleyin sonra islemler yapip stringlere eşitleryin sonra int leri debug yaparsanız hatayı bulursunuz
(25-10-2018, Saat: 20:30)abayir41 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!İsterseniz 4 ayrı int alın topminute topsecond currentsecond currentminute hepsini teker teker eşitleyin sonra islemler yapip stringlere eşitleryin sonra int leri debug yaparsanız hatayı bulursunuz

hata mod almada mod 60'a göre geri saydığı için 60'ın sonunda değişiyo. sorun bence orda nasıl yapmak lazım bilmiyorum. mathf.floor ekledim yine aynısını yapıyor
başka ilgilenecek var mı acaba? çoğu kaynaklarda yok
O zaman şöle yapalım  ilk olarak hiç dönüştürmeden verileri çıkartıp öle dönüşþürün  u sefer olur
(31-10-2018, Saat: 21:39)abayir41 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!O zaman şöle yapalım  ilk olarak hiç dönüştürmeden verileri çıkartıp öle dönüşþürün  u sefer olur

Hiç dönüştürmeden yapınca binlere on binlere çıkıyo. Hiç bir kaynakta dakika ve saniye olarak geri sayım yok olsada hep saat başı olarak yapmışlar. Unity forumlarına da yazdım kimse yardımvı olmadı