Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Objenin Aktifliğini Sorgulama
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Merhaba, bir FPS oyunu yapıyorum ve oyuna bir düşman ve bir dost asker ekledim. Dost askerin düşmanı görüp saldırması için şöyle bir kod yazdım:        
Kod:
if(asker.active) { 
        poz = new Vector3(karakter.position.x, karakter.position.y, karakter.position.z);
        mesafe = Vector3.Distance(transform.position, karakter.position);
        }

Fakat düşman asker ölünce, düşman askeri bulamadığı için hata veriyor. Bunu engellemek için düşman askerin aktif olup, olmadığını sorguladım. Ancak çalışmadı. Nerede hata yaptım sizce?
duşman askeri destroy ile ölduruyorsanız onu bulamadığı için hata verir. bunun yerine dusman.setactive(false); yapabilirsiniz. dusman.active yerine dusman.ActiveSelf kullanmanız daha iyi olabilir. çunku diğeri kullanımdan kaldırılmış.