Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Unıty 3d Clon
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Sayfalar: 1 2
Beyler merhaba soyle bır problemım var kaynaklar yabancı oldugu ıcın cozemedım

clonla bır panelı cogaltmak ıstıyorum ama cogalacagı yerı nası yazacagım yanı


Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!

bu scrıptın uygulandıgı objenın altına olusturuyor.

NOT:2. satırın sonuna ".transform);"
Senin bu panelin bir gameobject mi ? eğer öyle ise prefab olarak tanımlayıp direk çoğaltabilirsin istediğin kadar Big Grin
panelim gameobject ancak soyle kopyalama ıslemı belırlı kosullar sağlandıgında olacak. Ben bu kosulları kodlayıp "createempty" e attım if degerleri normal calısıyor yukarıdakı kodu da bu kosulların ıcıne atmam gerekıyor ki kosullara baglı calıssın. durum boyle olunca da clonlarım "createemty" nın altında olusuyor Big Grin
dolayısıyla uygulama ıcınde gorunen bı klonlama olmuyor. İstiyorum ki cogalacak olan panelım; unsur ağacında sectıgım yıne baska bır panelın altında coğalsın tabııkı kosullar saglandığında.

umarım anlatabılmısımdır bıraz karısık oldu farkındayım. soyle basıt bı ornek vereyım anlasılır olması ıcın bır duvar var ve ben butona bastıkca duvar uzerında pencere bırer bırer acılacak yaptıgım grıd sayesınde de ıstedıgım yerlere gıdecek sırayla; daha anlasılır bı ornek olduğunu sanıyorum. Big Grin
Instantiate'de oluşuturacağın konumu rotasyonu falan ayarlayabiliyorsun şöyle yap  , başta boş bir game object oluştur panellenirinin çoğalmasının istediğin yerde sonra o panellerin çoğaltma kodunun o boş gameobject'in içinde ki bir script'e yaz çoğalanlar o boş script'in içinde çoğalmış olur düzenli bir sırada oradan da child sistemi ile onlara ulaşabilir kontroledebilir olursun bu sayede ve başta da söylediğim gibi instantiate fonksiyonun konum ve rotasyon bilgiside alabiliyor

public static Object Instantiate(Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! originalLinkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! positionLinkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! rotation);
bu şekilde kullanımı 

alttaki'de parent diyor ben hiç kullanmadım ama büyük ihtimal konumunu onun parent'ına göre ayarlıyordur.

public static Object Instantiate(Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! originalLinkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! positionLinkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! rotationLinkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! parent);
(13-05-2017, Saat: 13:17)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Instantiate'de oluşuturacağın konumu rotasyonu falan ayarlayabiliyorsun şöyle yap  , başta boş bir game object oluştur panellenirinin çoğalmasının istediğin yerde sonra o panellerin çoğaltma kodunun o boş gameobject'in içinde ki bir script'e yaz çoğalanlar o boş script'in içinde çoğalmış olur düzenli bir sırada oradan da child sistemi ile onlara ulaşabilir kontroledebilir olursun bu sayede ve başta da söylediğim gibi instantiate fonksiyonun konum ve rotasyon bilgiside alabiliyor

public static Object Instantiate(Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! originalLinkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! positionLinkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! rotation);
bu şekilde kullanımı 

alttaki'de parent diyor ben hiç kullanmadım ama büyük ihtimal konumunu onun parent'ına göre ayarlıyordur.

public static Object Instantiate(Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! originalLinkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! positionLinkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! rotationLinkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! parent);

deneyecegım tesekkurler  Rolleyes
Rica ederim umarım işine yarar Smile
Sorunu sonunda hallettım ne kadar ugrastım anlatamam acemıyım sonucta Smile

Faydalanmak ısteyen arkadaslar bakabılır dıye ekledım.

Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!


Tabııkı problemler bıtmıyor [b]Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! (tesekkur edıyorum ayrıca) Smile[/b]

bSimdiki problem soyle

A B C adında butonlar var bu butonlardan A ya basılınca 1 Duvarında pencere actık yalnız B ye basınca da Duvar 1 de acıyor Smile


bılmedıgım ıcın soruyorum cok komplike oldu bu olay farkındayım.
bu instantiate komutunu lısteler ıcın kullanabılıyor muyuz cozersem bu ısı ordan cozerım

yanı kosullar para[i] şeklinde paranın i'inci değeri butonun i'ıncı değerine esitse yine i'inci Duvarda i'inci pencere acılacak 
:S boyle bır durum soz konusu olabılır mı ?
Karşılaştırabilirsin tabi ki eğer integer değer ise ama :Big Grin para[i] zaten bir sayıya eşit dimi o yüzden yine onu farklı bir sayı ile karşılaştırabilirsin.
(13-05-2017, Saat: 15:52)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Karşılaştırabilirsin tabi ki eğer integer değer ise ama :Big Grin para[i] zaten bir sayıya eşit dimi o yüzden yine onu farklı bir sayı ile karşılaştırabilirsin.

tm bunu deneyecegım yalnız suan değil bu işlere bıraz ara vermelıyım yardımın ıcın tesekkurler konu kılıtSmile
Rica ederim Smile
Sayfalar: 1 2