Videoda anlaşılacağı gibi oyundaki objelerde titreme meydana geliyor. Kamera, karakteri LateUpdate fonksiyonu ile takip ediyor. FixedUpdate olsa bile titreme devam ediyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim.
2 yol var
1. Vector3.SmoothDamp fonksiyonunu kullanınız
Örnek
Kod:
public class ExampleClass : MonoBehaviour
{
public Transform hedef; //senin karakter
public float smoothsabiti = 0.3F;
public Gameobject kamera;
private Vector3 hiz = Vector3.zero; //çokda gerek yok V3.zero yeterli
void Update()
{
kamera.transform.position = Vector3.SmoothDamp(kamera.transform.position, hedef, ref hiz, smoothsabiti);
}
}
2. yol Edit>Project settings > Time oradan fixed update gibi bişi vardı onu azaltman lazım lakin buda 1 sn de daha fazla kare hesaplatmaya çalışcak ama telefon gücü bunu yetmesse karşılayamabilir ve gene kasa bilir o yüzden V3.smoothdamp en iyisi bi deneyin