Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Yardım - 2 Boyutlu Objelerin Titremesi
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Videoda anlaşılacağı gibi oyundaki objelerde titreme meydana geliyor. Kamera, karakteri LateUpdate fonksiyonu ile takip ediyor. FixedUpdate olsa bile titreme devam ediyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim.


2 yol var 

1. Vector3.SmoothDamp fonksiyonunu kullanınız
Örnek
Kod:
public class ExampleClass : MonoBehaviour
{
  public Transform hedef; //senin karakter
  public float smoothsabiti = 0.3F;

  public Gameobject kamera;
  private Vector3 hiz = Vector3.zero; //çokda gerek yok V3.zero yeterli

  void Update()
  {
       kamera.transform.position = Vector3.SmoothDamp(kamera.transform.position, hedef, ref hiz, smoothsabiti);
  }
}
2. yol Edit>Project settings > Time oradan fixed update  gibi bişi vardı onu azaltman lazım lakin buda 1 sn de daha fazla kare hesaplatmaya çalışcak ama telefon gücü bunu yetmesse karşılayamabilir ve gene kasa bilir o yüzden V3.smoothdamp en iyisi bi deneyin