Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: getcomponent hatası
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Öncelikle kodlama vs. hiç bir bilgim yok sağdan soldan öğrenerek yapmaya çalışıyorum fakat ''Statik olmayan alanı yöntemi veya özelliği için nesne başvurusu gerekiyor'' hatasında takıldım (GetComponent) çözemiyorum yardımcı olabilir misiniz?


Kodlama aşağıdaki gibi.

private Rigidbody2D rb2d;
    private Animator anim;

    public float hiz = 30f;
    public float ziplamaGucu = 200f;

    // Start is called before the first frame update
    void Start()  {
        rb2d = GameObject.GetComponent<Rigidbody2D>();
        anim = GameObject.GetComponent<Animator>();
    }

    // Update is called once per frame
    void Update() {
        
    }

    private void FixedUpdate()
    {
        float h = Input.GetAxis("Horizontal");

        rb2d.AddForce(Vector2.right * hiz * h);
    }
}
Gameobject.Getcomponet kullanımı yanliş 
Bu scripti karakterinize atıyorsanız direk Getcompent diyebilirsiniz yada tanımladığınız bir Gameobjecten seçebilirsiniz 
public Gameobject obje;

obje.GetComponent gibi