Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: ADMOB ve BUILD Sonrası Oyundan Atma
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Merhabalar,

Unity içerisinde oynayabildiğim oyunu build edip aynı şekilde oynayabiliyordum. Admob ile banner için script oluşturdum ve 1. Levelda test için konumlandırdım ancak oyunumu tekrar build etiğimde nezaman 1. Levela başlamak istesem oyun beni atıyor ve kapanıyor. Admob öncesi levela giriş yapabiliyordum hatta şuan level dışında oyunun diğer işlemlerinide buildde kullanabiliyorum sebebi ne olabilir acaba. Not: Scripti leveldan kaldırıp build ettiğimde tekrardan giriş yapabiliyorum. Script ise klasik her forumda görebileceğiniz banner scripti. Yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler

using System.Collections;

using System.Collections.Generic;

using UnityEngine;

using GoogleMobileAds;

using GoogleMobileAds.Api;

using System;

using UnityEngine.UI;



public class Admob_Manager : MonoBehaviour

{

    public string Rewarded_ID;

    public Text Log; 



    RewardBasedVideoAd rewardBasedVideo;



    void Start()

    {

        rewardBasedVideo = RewardBasedVideoAd.Instance;



        // RewardBasedVideoAd is a singleton, so handlers should only be registered once.

        this.rewardBasedVideo.OnAdLoaded += this.HandleRewardBasedVideoLoaded;

        this.rewardBasedVideo.OnAdFailedToLoad += this.HandleRewardBasedVideoFailedToLoad;

        this.rewardBasedVideo.OnAdOpening += this.HandleRewardBasedVideoOpened;

        this.rewardBasedVideo.OnAdStarted += this.HandleRewardBasedVideoStarted;

        this.rewardBasedVideo.OnAdRewarded += this.HandleRewardBasedVideoRewarded;

        this.rewardBasedVideo.OnAdClosed += this.HandleRewardBasedVideoClosed;

        this.rewardBasedVideo.OnAdLeavingApplication += this.HandleRewardBasedVideoLeftApplication;

    }



    

    void Update()

    {

        

    }



    private AdRequest CreateAdRequest()

    {

        return new AdRequest.Builder()

            //.AddTestDevice(AdRequest.TestDeviceSimulator)

            //.AddTestDevice("0123456789ABCDEF0123456789ABCDEF")

            //.AddKeyword("game")

            //.SetGender(Gender.Male)

            //.SetBirthday(new DateTime(1985, 1, 1))

            //.TagForChildDirectedTreatment(false)

            //.AddExtra("color_bg", "9B30FF")

            .Build();

    }



    public void RequestRewardBasedVideo()

    {

#if UNITY_EDITOR

        string adUnitId = "unused";

#elif UNITY_ANDROID

        string adUnitId = Rewarded_ID;

#elif UNITY_IPHONE

        string adUnitId = Rewarded_ID;

#else

        string adUnitId = "unexpected_platform";

#endif



        this.rewardBasedVideo.LoadAd(this.CreateAdRequest(), adUnitId);

    }



    public void ShowRewardBasedVideo()

    {

        if (rewardBasedVideo.IsLoaded())

        {

            rewardBasedVideo.Show();

        }

        else

        {

            Log.text += "Yüklenemedi.\n";

        }

    }



    #region RewardBasedVideo callback handlers



    public void HandleRewardBasedVideoLoaded(object sender, EventArgs args)

    {

        Log.text += "Yüklendi.\n";

    }



    public void HandleRewardBasedVideoFailedToLoad(object sender, AdFailedToLoadEventArgs args)

    {

        Log.text += "Yüklenemedi.\n";

    }



    public void HandleRewardBasedVideoOpened(object sender, EventArgs args)

    {

        Log.text += "Açıldı.\n";

    }



    public void HandleRewardBasedVideoStarted(object sender, EventArgs args)

    {

        Log.text += "Başladı. \n";

    }



    public void HandleRewardBasedVideoClosed(object sender, EventArgs args)

    {

        Log.text += "Kapatıldı.\n";

    }



    public void HandleRewardBasedVideoRewarded(object sender, Reward args)

    {

        string type = args.Type;

        double amount = args.Amount;

        Log.text += "Ödül : " + type + "-" + amount + "\n" ;

    }



    public void HandleRewardBasedVideoLeftApplication(object sender, EventArgs args)

    {

        Log.text += "Yüklenemedi.\n";

    }



    #endregion
}
manifest dosyasındaki bilgileri, id vs düzenledikten sonra resolve etmelisin.

admobun son sürümünde reklam eklemeyi yapamamıştım. 3.15 sürümünde yaptım aşağıdaki eleman iyi anlatıyor Smile

Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!