Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Veri tabanından çekilen xyz değerleriyle küpü hareket ettirme
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
İyi günler ben bu kodlarla veri tabanından x y z değerlerini çekiyorum bu xyz değerlerini anlık olarak küpe aktarmak istiyorum bunu nasıl yapabilirim teşekkürler.

Kod:
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;

public class vericekme : MonoBehaviour {
 
   public Text x;
   public Text y;
   public Text z;
   
   public Text durum;
   void Start () {
     
     
   }
   public void vericekkomut()
   {
       StartCoroutine(verick());
   }
    void Update () {
       
       
   }
   public IEnumerator verick()
   {

       while(true)
           {
           string xyolu = "127.0.0.1/x.txt";
           WWW w = new WWW(xyolu);
           yield return w;
           x.text = w.text;
           string yyolu = "127.0.0.1/y.txt";
           WWW a = new WWW(yyolu);
           yield return a;
           y.text = a.text;
           string zyolu = "127.0.0.1/z.txt";
           WWW b = new WWW(zyolu);
           yield return b;
           z.text = b.text;
           
       }
   }
}
Normal bir Vector 3 değişkeni oluşturup sürekli database'den verileri çekip bu vector 3 değişkenine atarsın daha sonra bu vector 3'ü de oluşturduğun Cube'ün position'a atarsın misal gameobject.trasform.postion = Yenikonum gibi bunu tabi ya update kısmında yapacaksın yada her değişiklik olduğundan bunu kontrol etmen gerek farklı bir yerde ama
(19-05-2017, Saat: 16:40)TheTudors Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Normal bir Vector 3 değişkeni oluşturup sürekli database'den verileri çekip bu vector 3 değişkenine atarsın daha sonra bu vector 3'ü de oluşturduğun Cube'ün position'a atarsın misal gameobject.trasform.postion = Yenikonum gibi bunu tabi ya update kısmında yapacaksın yada her değişiklik olduğundan bunu kontrol etmen gerek farklı bir yerde ama

gameobject.trasform.postion = üstad devamınıda yazsaydın çok iyi olurdu ama yinede teşekkürler
Kafamdan yazdığım için burası tamamlammıyor ya o yüzden tam yazamadım Big Grin Eğer olmazsa tekrar yaz sana tam doğrusunu yapar atarım Smile