27-03-2020, Saat: 21:38
28-03-2020, Saat: 13:53
Eğer rigidbody kullanıyorsan zamanla ağağı doğru artan bir kuvvet uygulayabilirsin.
Kod:
float hiz;
public float hizArtisMiktari;
void Awake()
{
hiz=PlayerPrefs.GetFloat("Hiz");
hiz+=hizArtisMiktari;
PlayerPrefs.SetFloat("Hiz",hiz);
nesne.getComponent<RigidBody>().AddForce(Vector3.down*hiz*Time.deltaTime,ForceMode.Impulse);
}
// rigidbody kullanmıyorsan:
float hiz;
public float hizArtisMiktari;
void Awake()
{
hiz=PlayerPrefs.GetFloat("Hiz");
hiz+=hizArtisMiktari;
PlayerPrefs.SetFloat("Hiz",hiz);
}
void Update()
{
nesne.Transform.Translate(Vector3.down*Time.deltaTime*hiz);
}
28-03-2020, Saat: 20:19
(28-03-2020, Saat: 13:53)mtat0640 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Eğer rigidbody kullanıyorsan zamanla ağağı doğru artan bir kuvvet uygulayabilirsin.
Kod:
float hiz;
public float hizArtisMiktari;
void Awake()
{
hiz=PlayerPrefs.GetFloat("Hiz");
hiz+=hizArtisMiktari;
PlayerPrefs.SetFloat("Hiz",hiz);
nesne.getComponent<RigidBody>().AddForce(Vector3.down*hiz*Time.deltaTime,ForceMode.Impulse);
}
// rigidbody kullanmıyorsan:
float hiz;
public float hizArtisMiktari;
void Awake()
{
hiz=PlayerPrefs.GetFloat("Hiz");
hiz+=hizArtisMiktari;
PlayerPrefs.SetFloat("Hiz",hiz);
}
void Update()
{
nesne.Transform.Translate(Vector3.down*Time.deltaTime*hiz);
}
acaba burda nesne yerine yukarda public GameObject mi oluşturucaz?
28-03-2020, Saat: 21:47
(28-03-2020, Saat: 20:19)Haru Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!(28-03-2020, Saat: 13:53)mtat0640 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Eğer rigidbody kullanıyorsan zamanla ağağı doğru artan bir kuvvet uygulayabilirsin.
Kod:
float hiz;
public float hizArtisMiktari;
void Awake()
{
hiz=PlayerPrefs.GetFloat("Hiz");
hiz+=hizArtisMiktari;
PlayerPrefs.SetFloat("Hiz",hiz);
nesne.getComponent<RigidBody>().AddForce(Vector3.down*hiz*Time.deltaTime,ForceMode.Impulse);
}
// rigidbody kullanmıyorsan:
float hiz;
public float hizArtisMiktari;
void Awake()
{
hiz=PlayerPrefs.GetFloat("Hiz");
hiz+=hizArtisMiktari;
PlayerPrefs.SetFloat("Hiz",hiz);
}
void Update()
{
nesne.Transform.Translate(Vector3.down*Time.deltaTime*hiz);
}
acaba burda nesne yerine yukarda public GameObject mi oluşturucaz?
Evet.