Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: Objenin zamanla hızlanması
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Benim bir projem var bu projede yukardan objeler düşüyor.Haliyle zaman geçtikçe hızlanmaları lazım onu nasıl yapabilirim
Eğer rigidbody kullanıyorsan zamanla ağağı doğru artan bir kuvvet uygulayabilirsin.

Kod:
float hiz;

public float hizArtisMiktari;


void Awake()

{

hiz=PlayerPrefs.GetFloat("Hiz");

hiz+=hizArtisMiktari;

PlayerPrefs.SetFloat("Hiz",hiz);

nesne.getComponent<RigidBody>().AddForce(Vector3.down*hiz*Time.deltaTime,ForceMode.Impulse);

}



// rigidbody kullanmıyorsan:


float hiz;

public float hizArtisMiktari;


void Awake()
{
hiz=PlayerPrefs.GetFloat("Hiz");
hiz+=hizArtisMiktari;
PlayerPrefs.SetFloat("Hiz",hiz);

}


void Update()

{

nesne.Transform.Translate(Vector3.down*Time.deltaTime*hiz);
}
(28-03-2020, Saat: 13:53)mtat0640 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Eğer rigidbody kullanıyorsan zamanla ağağı doğru artan bir kuvvet uygulayabilirsin.

Kod:
float hiz;

public float hizArtisMiktari;


void Awake()

{

hiz=PlayerPrefs.GetFloat("Hiz");

hiz+=hizArtisMiktari;

PlayerPrefs.SetFloat("Hiz",hiz);

nesne.getComponent<RigidBody>().AddForce(Vector3.down*hiz*Time.deltaTime,ForceMode.Impulse);

}



// rigidbody kullanmıyorsan:


float hiz;

public float hizArtisMiktari;


void Awake()
{
hiz=PlayerPrefs.GetFloat("Hiz");
hiz+=hizArtisMiktari;
PlayerPrefs.SetFloat("Hiz",hiz);

}


void Update()

{

nesne.Transform.Translate(Vector3.down*Time.deltaTime*hiz);
}

acaba burda nesne yerine yukarda public GameObject mi oluşturucaz?
(28-03-2020, Saat: 20:19)Haru Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!
(28-03-2020, Saat: 13:53)mtat0640 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Eğer rigidbody kullanıyorsan zamanla ağağı doğru artan bir kuvvet uygulayabilirsin.

Kod:
float hiz;

public float hizArtisMiktari;


void Awake()

{

hiz=PlayerPrefs.GetFloat("Hiz");

hiz+=hizArtisMiktari;

PlayerPrefs.SetFloat("Hiz",hiz);

nesne.getComponent<RigidBody>().AddForce(Vector3.down*hiz*Time.deltaTime,ForceMode.Impulse);

}



// rigidbody kullanmıyorsan:


float hiz;

public float hizArtisMiktari;


void Awake()
{
hiz=PlayerPrefs.GetFloat("Hiz");
hiz+=hizArtisMiktari;
PlayerPrefs.SetFloat("Hiz",hiz);

}


void Update()

{

nesne.Transform.Translate(Vector3.down*Time.deltaTime*hiz);
}

acaba burda nesne yerine yukarda public GameObject mi oluşturucaz?

Evet.