Unity 3D TR Forum

Orjinalini görmek için tıklayınız: OnTriggerEnter methodu içinde If,Else çalıştırma
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Merhaba yeni bir proje üzerinde çalışıyorum. Fakat Çarpışma komutlarını yazarken sıkıntı yaşadım. İstediğim şey şu :
Hareket halindeki A objesinin rengi 1,2,3,4 şeklinde atanmış tuşlarla değişiyor. Ben istiyorum ki eğer çarptığı B nesnesinin tag'ı A objesinin rengi ile eşleşirse içinden geçsin fakat eşleşmez ise oyun dursun. Ancak OnTriggerEnter methodunu ne zaman yazsam alttaki İf değerine bakmadan oyun duruyor. Bu konuda ne yapmalıyım.
Yazdığın koddaki hatayı bulmak daha kolay olabilir. Buraya yaz istersen
(04-08-2020, Saat: 11:13)Eyelay Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!Yazdığın koddaki hatayı bulmak daha kolay olabilir. Buraya yaz istersen

private void OnTriggerEnter(Collider other) {
        if(other.gameObject.tag == "redengel"){
            if(renkid != 1){
                Time.timeScale = 0;
            } else {
            }
        }


Kod bu fakat nesneye temas edildiğinde renkid'nin kaç olduğuna bakılmadan oyun duruyor.
Tag'leri ve id'leri muhtemelen hepsinde aynı görünüyor o yüzden her çarpışmada fonksiyon gerçekleşiyor. Kontrol et istersen tag ve id'leri hepsi aynı gibi