![]() |
Quaternion.Euler fonksiyonu nedir ? Ne işe yarar? - Baskı Önizleme +- Unity 3D TR Forum (http://forum.unity3dtr.com) +-- Forum: Başlangıç (http://forum.unity3dtr.com/forum-baslangic) +--- Forum: Unity3D Giriş (http://forum.unity3dtr.com/forum-unity3d-giris) +---- Forum: Önemli Fonksiyonlar (http://forum.unity3dtr.com/forum-onemli-fonksiyonlar) +----- Forum: Quaternion.Euler Fonksiyonu (http://forum.unity3dtr.com/forum-quaternion-euler-fonksiyonu) +----- Konu Başlığı: Quaternion.Euler fonksiyonu nedir ? Ne işe yarar? (/konu-quaternion-euler-fonksiyonu-nedir-ne-ise-yarar.html) |
Quaternion.Euler fonksiyonu nedir ? Ne işe yarar? - undefined - 08-05-2017 Merhabalar , Öncelikle Quaternion.Euler fonksiyonunu anlayabilmek için , Quaternion ( Kuaternion - Dördey ) nedir bunu bilmemiz gerekmektedir.Kuaterniyonlar 3 boyutlu uzayda ( gerçekten uzunca araştırmam gerekti değerlendirin bu bilgileri ![]() ![]() Şimdi gelelim fonksiyonun marifetine ve kullanım şekillerine Alıntı:public static Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! Euler(float x, float y, float z); x , y ve z için parametreler almaktadır. Z ekseni etrafında z derecesi, x ekseni etrafında x derece ve y ekseni etrafında y derecesi kadar döndürebilmek için bir dönüş değeri döndürür.(dönmeli bi'cümle ![]() Alıntı: public Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! rotasyon = Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!(0, 30, 0); şeklinde tanımlanabilir. Buradaki rotasyon girilen açısal parametrelerce belirleniyor.Bir vektör yönünde rotasyon almasını istersekte Alıntı:public Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.! rotasyon = Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!(new Linkleri görüntüleyebilmek için Kayıt ol manız veya Giriş yapmanız gerekiyor.Anlayışınız için teşekkürler.!(0, 30, 0)); şeklinde kullanırız.Bunları uygulamakta fayda var daha iyi anlayabilmek adına. |